*schenkt*quote:
Niet zo hebberigquote:
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef -Engel- het volgende:
Als ik het zou kunnen nam ik een fuckbuddy ... maar nee dat kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet... gelukkig bestaan er nog andere dingen ook yeah for me
De waterkoker staat in de keukenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je voor mij nog een kop thee pakken?
Ook die verdwijnen weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Bang dat je toch gevoelens krijgt?
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Bang dat je toch gevoelens krijgt?
1 onzin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetje
Oh jawel. Want echte pure liefde bestaat niet.quote:
Maar ik zit op de bank in de kamerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De waterkoker staat in de keuken
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh jawel. Want echte pure liefde bestaat niet.
Dus je vind dat ik een slet ben, die te lelijk is voor een relatie, die onder zit met soa's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetje
Keuken is dichter bij jou dan bij mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik zit op de bank in de kamer
Dat is. Liefde is Lust of Gewoonte.quote:
Ja maar jij bent nog jongquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Keuken is dichter bij jou dan bij mij.
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef kree het volgende:
hoi forum vriendjes.
gezellig hier ja/nee?
Nee ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is. Liefde is Lust of Gewoonte.
Met een slechte knie en last van mn rug en schouders.quote:
Zeurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met een slechte knie en last van mn rug en schouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |