Ohja. Jurk. Goede reden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil gewoon een mooi feest incl . jurk en iemand die beloofd for ever mine te zijn
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een ban.
Ik dacht trouwens dat je vrijgezel was
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.
Oke. In dat geval wil ik best met je trouwen, als ik dan ook een paar jurkjes van topvintage krijgquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.
Nee, maar zo kwam het wel over freundquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik snap 'm al hoor. Zwart-wit denkers
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik snap 'm al hoor. Zwart-wit denkers
Is het glas bij jou altijd half-leeg?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het wel over freund
Niet altijd hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Sex single-af is wel lekkerder dan single-sex
Als het daarbij blijft valt dat nog mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. In dat geval wil ik best met je trouwen, als ik dan ook een paar jurkjes van topvintage krijg
Onzin. Ik denk dat als ik nu een relatie zou hebben, ik slechtere seks zou hebben als dat ik nu hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Sex single-af is wel lekkerder dan single-sex
Ik pak zelden een glas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het glas bij jou altijd half-leeg?
En geen alcohol in huis verder?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
bubbles.... na...ik heb alcoholvrije bubbels want die had ik gekocht als ik nog moest rijden maar nu hoef ik niet te rijden dus WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYY
En dat badpak ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft valt dat nog mee.
Heb je geen backupalcohol zoals wodka?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
bubbles.... na...ik heb alcoholvrije bubbels want die had ik gekocht als ik nog moest rijden maar nu hoef ik niet te rijden dus WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYY
En als je een relatie met je fuckbuddy aanknoopt? Word het dan ook slechter?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk dat als ik nu een relatie zou hebben, ik slechtere seks zou hebben als dat ik nu heb
Doe je mee met een beetje honingrum?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
Ja, dat denk ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je een relatie met je fuckbuddy aanknoopt? Word het dan ook slechter?
gimmieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe je mee met een beetje honingrum?
Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is maar roséeeeeeeeeeeeeee en flugeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |