"Slapen"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Snuf. het volgende:
Wil je in een tentje slapen of binnen, chick?
t liefst een tentjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Snuf. het volgende:
Wil je in een tentje slapen of binnen, chick?
quote:
Tent it isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan ook wel van iets anders een tent maken.
hihahho
Wat bier/drank/vlees ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Partyboy1991 het volgende:
Uhm herkenbaarheid wil ook komme..nog wensen wat ik meeneem dan?
Sommige gaan overnachten, dus ga maar uit van tot en met zondagmiddag sowiesoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef Dimens het volgende:
Kleine kans dat ik kom maar ik ga er vanuit dat het hem niet wordt. Ik heb die dag een BBQ van mijn opa die dan jarig is en ik denk dat het laat wordt. Mocht het zo zijn dat het vroeg is afgelopen, wil ik nog wel de trein pakken daar naartoe.
Tot hoe laat verwachten jullie eigenlijk dat meet zal gaan duren?
Dan valt het nog wel te overzien om twee uurtjes in de trein te zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangezien er sommige gaan overnachten.. tot de volgende dag.
Mijn ninja edit, wat doe je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel te overzien om twee uurtjes in de trein te zitten.
Ligt eraan. Als die BBQ voor 21:00 is afgelopen kan ik de trein nemen en ben ik twee uur later bij jullie. Ben ik dan nog op tijd voor het feestje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn ninja edit, wat doe je.
Dus je komt wel? maar alleen savonds/snachts?
Vast wel. En als die niet voor 21:00 is afgelopen kan je dan niet gewoon weggaan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als die BBQ voor 21:00 is afgelopen kan ik de trein nemen en ben ik twee uur later bij jullie. Ben ik dan nog op tijd voor het feestje?
Een beetje lullig om bij de BBQ van mijn opa als hij 80 wordt weg te gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vast wel. En als die niet voor 21:00 is afgelopen kan je dan niet gewoon weggaan?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje lullig om bij de BBQ van mijn opa als hij 80 wordt weg te gaan.
Nou ja "daar" weg gaan... Het is bij ons thuis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Je kan toch gewoon gezellig mee bbqen daar, en tegen 9 weg gaan. Wou je daar de hele avond gaan zitten ofzo?
Nja we zien je vanzelf verschijnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou ja "daar" weg gaan... Het is bij ons thuis.![]()
Meeste jaren is het tot ongeveer 21:00 door gegaan dus er is een grote kans. Ik wil ook graag komen en zo dus ik ga het gewoon proberen.
Ondertussen zijn jullie dan al ontzettend dronken dus heb ik de voorgaande pijnlijke stiltes mooi overgeslagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja we zien je vanzelf verschijnen.
Haha en dan zit jij daar ongemakkelijk tussen omdat je nuchter bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ondertussen zijn jullie dan al ontzettend dronken dus heb ik de voorgaande pijnlijke stiltes mooi overgeslagen.
Ik geniet daar wel van hoor. Sla ik ook even een paar biertjes achterover en dan ben ik net zo gezellig als jullie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha en dan zit jij daar ongemakkelijk tussen omdat je nuchter bent.
Wij gaan samen met de trein.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:01 schreef krullenbolletje het volgende:
zijn er toevallig nog mensen die met de auto vanuit noord/holland of omgeving haarlem komen die mij kunnen mee nemen?
Denk het. Weet het nog niet. Dat bekijk ik die avond wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oke mooiBlijf jij ook slapen?
okequote:Op maandag 6 augustus 2012 02:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Denk het. Weet het nog niet. Dat bekijk ik die avond wel.
topquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
leeell mag wel bij mij in de tent slapen, dan schop ik snuf eruit.
Waar slaapt snuf dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
krullenbolletje mag wel bij mij in de tent slapen, dan schop ik snuf eruit.
ik heb mono's bank al geclaimdquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
krullenbolletje mag wel bij mij in de tent slapen, dan schop ik snuf eruit.
Nee+sta ik wel voor open.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je afzeggen+dan leer je ze kennen.
Ik zou naar de UDOWU meet zijn gegaan, maar die ging niet doorquote:
Ja lijkt me ook ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik slaap liever naast snufje.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:45 schreef Etsu het volgende:
Na een tipje van DV, zet me maar op de misschien lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |