Ik zou dolgraag in de Neudeflat wonen. Het is de enige plek vanaf waar je de Neudeflat niet zietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef armageddin het volgende:
Niks mis mee met Utrecht. leuke gezellige sfeer in het centrum met altijd wel een terras in de buurt als je er eentje zoekt. met name van die terrasjes langs de gracht of in de opgeknapte werfkelders. Hoog Catharijne is inderdaad hard aan vervanging toe. en daar zijn ze nu ook al lang en breed mee bezig.
kortom. Utrecht Prachtstad![]()
p.s dit gebouw mogen ze van mij wel neerhalen.![]()
[ afbeelding ]
doet me denken aan een verhaal over een man die de eifeltoren haatte maar er wel elke dag ging eten zodat hij hem niet zag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag in de Neudeflat wonen. Het is de enige plek vanaf waar je de Neudeflat niet ziet
Jij kan dit wel waarderen denk ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die foto is ouder dan 20 jaar. Tevens een buitenwijk van Amsterdam. Bovendien is de buurt gerenoveerd (en ik ben nieteens fan van de Bijlmer).
[ afbeelding ]
Met de ArenA boven in de verte.
[..]
Geef mij maar Amsterdam!
[ afbeelding ]
Dit dus, jij begrijpt 't!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Drinky het volgende:
Roffa
Amsterdam
Eindje
Utrekt
Maastrik
pauperquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
Fatih was vandaag samen met zijn vriendin+familie naar Utrecht gegaan, normaal gingen we altijd naar
Ook de binnenstad is 10x niks, ontzettend krap opgezet het enigste wat nog wel goed was aan de stad dat er een KFC was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |