Ik wist het maar omdat jij zei ach laat ook maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef devrolijkenoot het volgende:
Titatoverheks zou toch moeten weten als Amsterdamse dat om de Johan Cruyf schaal altijd in de Arena wordt gevoetbald.
Misschien heeft het iets met Johan Cruyf te maken ?
Je moet ze ook alles voor voorkauwen, vrouwen en voetbal poe poe poe
En dat opaatje dat niet weet is eigenlijk beschamend .
Dit lijkt me toch niets voor het Opa-topic hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet bij wie ik moet zijn, maar ik zou graag een nummer voor Menyou aan willen vragen. Donder en bliksem van Guus Meewis. Opdat wij Menyou nog steeds missen. Aka Manu.
Nou, dat zou ik niet zeggen. Bij die ouwe is het ook altijd donder en bliksem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
Dit lijkt me toch niets voor het Opa-topic hè
snap deze post niet helemaal want was Menyou nou jou koosnaam??? maar wil hem wel voor je posten hoor hier is Guus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet bij wie ik moet zijn, maar ik zou graag een nummer voor Menyou aan willen vragen. Donder en bliksem van Guus Meewis. Opdat wij Menyou nog steeds missen. Menyou was mijn koosnaam, beter bekend als Manu.
Sterker nog, onsmakelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch niets voor het Opa-topic hè
FF lekker oftopic twee ffenquote:
Ik lees meestal over je heen, maar je Manu-verhalen horen hier gewoon niet thuis, klaar!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet zeggen. Bij die ouwe is het ook altijd donder en bliksem.
Lees er maar gewoon overheen hoor, als het je zo stoort.
oow als jij het zeg zal het wel zo zijn dan poesewoes ,zal het speciaal voor jou verbeteren goed ?quote:
Nee hoor hoeft niet!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
oow als jij het zeg zal het wel zo zijn dan poesewoes ,zal het speciaal voor jou verbeteren goed ?
On Topic, maar komt je moet het nog leren de afkortingen van FOK, maar geeft niet hoor heb je weer wat geleerd vanavond, ja je bent nog een *groentje* op FOK dus alle nieuwelingen leggen we alles wel even uit.quote:
Als hij echt de "Opaatje" op die chat was had jij hem gelijk al geband, Houtvesterquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Meteropnemer het volgende:
is dat het echt denk je Pearlbitch ? ik krijg meer en meer het idee dat ons aller Opaatje zich even uitleeft op Sio1
Wellicht dat de mods eens een kloonscan kunnen aanvragen, dan ben ik er zeker van dat zij 'm wel zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef Meteropnemer het volgende:
en nog iets ? ik zie geen houtvester in velden of wegen
Ben je nou echt serieus met die discussie bezig?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wellicht dat de mods eens een kloonscan kunnen aanvragen, dan ben ik er zeker van dat zij 'm wel zien.
Onderkennen doe ik het nu al hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Meteropnemer het volgende:
Wellicht zul je het dan onderkennen
Deze kent waarschijnlijk nog andere kunstjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is een keihard gevecht om de kijkcijfers, want Oop heeft op dit moment concurrentie van Bunniefun
[ afbeelding ]
Oop is een tough cookiequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Jian het volgende:
Opa al een beetje hersteld na de nederlaag van gisteren?
Deze drinkt vruchtenlimonade en is gek op appeltaartquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze kent waarschijnlijk nog andere kunstjes
Nou nog een IQ van 80 en ik ben omquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze drinkt vruchtenlimonade en is gek op appeltaart
Heeft Opa z'n shirt weer uitgetrokken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef mootie het volgende:
Verder geen nieuws van het front of zit iedereen naar die tetten te staren?
Oo 4 tieten te zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Opa z'n shirt weer uitgetrokken?
Ik krijg alleen maar deze beestjes te zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo 4 tieten te zien?
* mootie snel de stream gaat kijken
Stiekem heb ik de streams niet aan, en vertrouwde ik weer blindelings op de posts hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar deze beestjes te zienEen soort snelweggieren.
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet weten waar die bunnyfun te vinden is en heb niet zo'n trek in de moobs van oopsquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem heb ik de streams niet aan, en vertrouwde ik weer blindelings op de posts hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |