caps maak ik met Gadwin en ik upload ze met Imgurquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
Welk programma gebruik jij PB om een beeld te knippen?
Ik had ooit zo'n knip en plak programma, makkelijker dan dat was er niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
caps maak ik met Gadwin en ik upload ze met Imgur
Is gratis en werkt perfect!
Nee hoor, 10 seconden ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n knip en plak programma, makkelijker dan dat was er niet.
Zal deze is proberen, maar dat uploaden kost dan zoveel tijd.
Met Commentaar op stream van Opa Himzelf, dus zorg dat je op tijd bentquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond begint de wedstrijd om 18u.
Ik luister dan nog liever naar Leo Driessen als commentator. En die is al erg!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met Commentaar op stream van Opa Himzelf, dus zorg dat je op tijd bent
Als het goed is kun je nu inloggen Noelle.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Opa! Morgen gaan we voor de winst van AJAX
Opa is beleefd en laat zijn gasten altijd voorquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef devrolijkenoot het volgende:
Opaatje het is 2 -0 ik zie PSV in het thuis shirt voetballen en Ajax in het uit shirt wat je zelf notabene aan heb.
Op tv staat duidelijk PSV - Ajax 2 - 0 ,gelukkig heeft opaatje meer verstand van vette hap eten zo te zien.
zo he he eindelijk doet die partijdige scheids zijn ogen eens open, PSV geel mag eens tijd worden vind ook OPAquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef devrolijkenoot het volgende:
Nee oop zit er naast dat is wat anders als beleeft zijn ,en dan zou het toch nog 2-0 moeten zijn als hij zijn gasten voor laat gaan denk je niet???
Opaatje is een beetje de kluts kwijt na de 2 doelpunten tegen ,laten we het daar maar op houden
Oop gaat altijd van Ajax uit.Voor hem is het dus 0-2quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef devrolijkenoot het volgende:
Opaatje het is 2 -0 ik zie PSV in het thuis shirt voetballen en Ajax in het uit shirt wat je zelf notabene aan heb.
Op tv staat duidelijk PSV - Ajax 2 - 0 ,gelukkig heeft opaatje meer verstand van vette hap eten zo te zien.
En in dit geval terecht. Je moet toch wel geweldig van het Ganzenbord gerold zijn om te veronderstellen dat die boeren thuis spelen in Amsterdamquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop gaat altijd van Ajax uit.Voor hem is het dus 0-2
Mooi zo!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef devrolijkenoot het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit hoor
Helaas is dit zijn normale blik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook als je de wedstrijd niet hebt gezien kun je aan Oop's blik de uitslag aflezen
[ afbeelding ]
Het was in de Arenaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef devrolijkenoot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |