Inderdaad, misschien moeten we ook maar stoppen met ademenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:17 schreef ssebass het volgende:
Weet je wat carcinogeen is, zuurstof...
Ga zelf even googelen dan dooiequote:
Het artikel heeft zowat 100 bronnen, sommigen die terug gaan tot 1970. Dus ja, hoeveel meer zekerheid wil je nog hebben? Dus 'ik geloof' dit artikel aangezien dit gebaseerd is op feiten en geen meningen. Als je het hele artikel wilt lezen, ik heb het hier, dus ik kan het wel ergens uploaden ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef Snowballed het volgende:
Het zal best een drogreden zijn... maar ik lees nog steeds geen lange termijn ervaringen, wel woorden als
credible evidence, expected under typical circumstances etc..
Dus het is maar net wat je wilt geloven... en dat is je goed recht..
In hoeverre zijn dit bronnen!? Ik snap werkelijk waar niet dat mensen deze onzin gelovenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga zelf even googelen dan dooie![]()
Jij beweerde dat er nooit onderzoek is gedaan, dat verhaal is net zo bekend als
het verhaal dat Sinterklaas niet bestaat.
En bij mij deed de link het gewoon, anders had ik dat artikel niet kunnen copiëren.
maar hier is een andere link voor je.
http://www.leefbewust.com/themas/aspartaam.html
en nog eentje
voor de zekerheid als de link het straks niet meer doet![]()
http://www.timetogetwise.nl/Nieuws_Nu/PAS_OP_GIFTIG/
Maar als jij die rotzooi in je eten of drinken wil doen, ik hou je niet tegen![]()
Vraag het aan je dokter dan !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef June. het volgende:
[..]
In hoeverre zijn dit bronnen!? Ik snap werkelijk waar niet dat mensen deze onzin gelovenEigenlijk net een soort van religie ofzo.
Het ís mijn werkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vraag het aan je dokter dan !
kelere......Nee het is errug gezond
![]()
Ik zeg doen !
Uh weet niet in welk profiel jij zit, maar dat was niet mijn profiel hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zag ik![]()
Studierichting Geneeskunde
Gelukkig heb ik een échte dokter
Ik heb het al geedit, dat was June.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef ssebass het volgende:
[..]
Uh weet niet in welk profiel jij zit, maar dat was niet mijn profiel hoor.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zag ik![]()
Studierichting Geneeskunde
Gelukkig heb ik een échte dokter
Dus jij beweert dat Aspartaam gezond is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef June. het volgende:
[..]![]()
Een dokter die niet aan evidence based doet is geen dokter. Erg veel succes met jouw echte dokter dan, mocht je ooit in de toekomst gezondheidsproblemen krijgen..
En welke personen in de wereld zullen er het meest verstand van hebben. Juist ja... Slimboquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het al geedit, dat was June.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
En welke personen in de wereld zullen er het meest verstand van hebben. Juist ja... Slimbo
Nee, lees de reacties hierboven. Ik zeg alleen dat het nergens is aangetoond dat het slecht voor je is. Bij normaal gebruik is er dus niets aan de hand. Serieus, lees het artikel hierboven. Ik wil het zelfs ergens uploaden zodat iedereen het kan lezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat Aspartaam gezond is?
Ja want als iets niet carcinogeen is moet het wel gezond zijn, Einstein.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat Aspartaam gezond is?
Het is gewoon chemische rotzooi, Einstein.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja want als iets niet carcinogeen is moet het wel gezond zijn, Einstein.
Ik studeer al lang niet meer. Geeft ook wel weer aan hoe goed je bent in het onderdeel begrijpend lezen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zoveel vertrouwen heb ik nu ook weer niet in ''dokters'' en apothekers
![]()
Maar zo te zien heb jij er erg veel vertrouwen in, succes met je studie dan maar.
Jezus man ik heb helemaal geen interesse in jou of je studie, moet ik me daarin gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:41 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik studeer al lang niet meer. Geeft ook wel weer aan hoe goed je bent in het onderdeel begrijpend lezen...
Wel als je het aanhaalt als argument hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus man ik heb helemaal geen interesse in jou of je studie, moet ik me daarin gaan
verdiepen dan?
En je hebt dus wel vertrouwen in jouw eigen ongefundeerde gedachten gangen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zoveel vertrouwen heb ik nu ook weer niet in ''dokters'' en apothekers
![]()
Maar zo te zien heb jij er erg veel vertrouwen in, succes met je studie dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |