Ahzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met dingen mogen, maar ik kan in zo'n geval natuurlijk beter rauwkost enzo pakken.
nicequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
Wij zijn overigens keihard aan het bezuinigen en het gaat goed johWe hebben in 2 weken tijd al ¤ 200,= bespaard
Ooh, ik heb ook nu nog maar 1 spel voor de xbox die ik niet uit heb. Want ik mag ook pas altijd nieuwe games kopen als ik de andere uit hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
AhzoIk ben dol op filet en dat heet redelijk mager te zijn, dus bij het lijnen was dat mijn treat zeg maar
Hoewel de toastjes zelf ook niet heel handig zijn, en wijn ws ook niet
En Mady, ik heb nog maar 1 spelletje voor de 3DS, dus ik was ook wel een beetje zuinig aan het doen zeg maar
Oh, de swatches vind ik wel mooi!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef Incantrix het volgende:
A lovely secret vond ik ENORM tegenvallen op de nagel
Mwehe. Je CA's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom als je neerzet PM me your offer gaan mensen nog steeds how much vragen?
GODVER DOE GEWOON EEN BOD!
geen ideequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:35 schreef Mss het volgende:
Sjaan, weet jij in Amsterdam een leuk zwembad? Met glijbaners enzo?
Als je hem weg wilt doen wil ik hem wel, die staat namelijk al LANG op mijn wishlist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb my private jet ook op de "twijfel" stapel liggen
Ik ga eens even googlen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee![]()
![]()
mocht je het weten laat maar horen, ik wil ook wel weer es
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:08 schreef Mss het volgende:
Als ik google op 'subtropisch zwembad' krijg ik het sloterparkbad als resultaat.
Een sleevequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef Incantrix het volgende:
Gamen
Sjaan, jah, ik ben erg trots op ons
Debs, cool, wat is hij van plan? Na mijn zwangerschap gaan wij ook weer, en als ik genoeg heb gespaard ga ik voor een sleeve
Is ook echt gaafquote:
Ik hoop dat het de aandacht van m'n kipfilets af zal leidenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is ook echt gaafbij mijzelf zou ik het niet mooi vinden, zijn mijn armen veel te dun voor en dan kun je niets fatsoenlijk erop laten zetten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de aandacht van m'n kipfilets af zal leiden
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]echt wel. Ben altijd helemaal gefascineerd als ik een sleeve zie
Dus de hele arm? Tsja volgens mij ligt dat ook aan het aantal ideeën en allesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ookIk vind het zķ mooi.. Enige waar ik nog over twijfel is waar 'ie moet beginnen, ik wil eigenlijk vanaf mijn hand, maar dat is wat moeilijk verstoppen
Maar dat vind ik wel het mooist.
Yup, het liefst van hand t/m schouderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus de hele arm? Tsja volgens mij ligt dat ook aan het aantal ideeën en allesDenk dat je daar achter komt als je met een artiest aan het praten bent
![]()
En anders eerst alleen de onder- of bovenarm en daarna verder?
Een oldskool hart + dolk op zijn kuitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef Incantrix het volgende:
Gamen
Sjaan, jah, ik ben erg trots op ons
Debs, cool, wat is hij van plan? Na mijn zwangerschap gaan wij ook weer, en als ik genoeg heb gespaard ga ik voor een sleeve
Hearts & daggersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een oldskool hart + dolk op zijn kuit
nice debsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Coolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
zo fijn meds die je meer pijn geven
Nice!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaafquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yeps ze geven ongeveer drie weken meer pijn maar daarna de extra pijn die ik er nu bij heb weg zijn en weer terug naar normale pijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]Maar het uiteindelijke resultaat zal wel beter zijn hoop ik toch
Hmm wilde vandaag dus gaan beginnen met hardlopenMaar eerst had ik niet genoeg gegeten en daarna weer laat gegeten en alles en nu vind ik het te donker. Want er is niet echt goede belichting waar ik wil rennen
Maar morgen wil ik goed ontbijten en alles en dan toch echt gaan rennen![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps ze geven ongeveer drie weken meer pijn maar daarna de extra pijn die ik er nu bij heb weg zijn en weer terug naar normale pijn
Ja maar dan is de pijn niet minder maar dan zouden mijn botten niet meer zo zwak moeten zijn. Mijn botten krijgen nu kalk, het schijnt dat het bij mij zo laag is dat botten nu veel kalk op gaan nemen wat pijn doet, elke keer op een andere plek, maar over drie weken zouden alle plekken meer kalk moeten hebben dus dan hoeven ze niet meer zovel op te emen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat is best wel een tijdje en daarna dus niet minder pijn. Is dit een nieuw medicijn aan de hand van je FB-verhaal?
Ooh dat lijkt mij wel een raar idee zo'n soort pijn. Kan dat totaal niet plaatsen. Maar als je botten sterker zijn hoeven dalijk je spieren en alles ook minder hard te werkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan is de pijn niet minder maar dan zouden mijn botten niet meer zo zwak moeten zijn. Mijn botten krijgen nu kalk, het schijnt dat het bij mij zo laag is dat botten nu veel kalk op gaan nemen wat pijn doet, elke keer op een andere plek, maar over drie weken zouden alle plekken meer kalk moeten hebben dus dan hoeven ze niet meer zovel op te emen.
Maar dit helpt niets tgen mijn andere pijn idd, maar voor mij wel fijn idee sls botten iig wat beter zijn. Hoop dat ze gewoon netjes kalk uit de meds halen, mijn lichaam is vaak nogal eigenwijs
shoplog!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Dwyn het volgende:
Goed geslaagd bij de primark in essen vandaag
Dat moet ook wel, maar mocht het kut gan ag jij mij komen verzorgnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Altijd positief denken jij hč. Echt respect chick
Jij had toch een grote tv?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zat net in de stoel te gamen maar kon steeds niet lezen wat er in eeld stond dus ik stond voor de tv maar toen kreeg ik last van rug dus ben maar voor de tv in het kattenmandje gaan zitten want de grond was zo hard
Komt milo aan en hij kijkt echt zo van wtfffff doe je in mijn bed! En toen frummelde hij zich er maar bij
Nee, kinderen hebben altijd van die groene klieders snot aan hun neusquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:17 schreef Stormqueen het volgende:
Kinderen zijn altijd ziekbeterschap voor jullie!!
Ja, aan de ene kant mag ik totaal noet zeuren want hoef maar twee dagen te werken maar het idee dat ik toch weer de dagen moet gaan bijhouden en allesquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, kinderen hebben altijd van die groene klieders snot aan hun neusdes nachts gillend en krijsend wakker worden van de koorts en niet meer ophouden met huilen is gelukkig een wat sporadischer fenomeen
Thnx hon
En da's balen Mandy, gaat veels te snel he?
Fijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Zo iedereen lekker aan het uitslapen?
Mijngaat zo mijn haar verven.
Op 't 18 sept. Plein! Naast Sixquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je postte om 13:37
En YAYepic. In de bijenkorf of whut?
Oehquote:
Dit is een smaller tussenpandquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
OehMaar komt die dan aan de linkerkant? Dus "echt" op het plein? Dat zijn toch best wel grotere winkels allemaal?
En de Ici Paris XL blijft dus 3x in Eindhoven
*F5 F5 F5 F5*quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
zo ff fotos maken voor t ruiltopic en dan ben ik klaar met stash
Ik moet mijn stokjes ook even goed nakijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan mijn nagelwielen nou ook wel weggooien btw, klopt echt nix meer van
Als een eckte huisvrouwquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kruidenplantjes in de keukenen zelf kiemgroenten kweken
Nog een bruiloftquote:
Haha, ja. Maar die duurt nog wel even.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als een eckte huisvrouw
[..]
Nog een bruiloft
Maar wel leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ja. Maar die duurt nog wel even.
Ze hebben al samengewoond. Maar wonen dat op dit moment niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wel leukWonen ze wel al samen? Omdat je toen eens zei dat sommige mensen bij jullie pas na het trouwen gaan samenwonen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze hebben al samengewoond. Maar wonen dat op dit moment niet.
Haha ja, lang verhaal. En ze komen nu net binnen dus ik ga feliciteren. Vertel het nog wel een keer als jullie nieuwsgierig zijn.quote:
Ja daar ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha ja, lang verhaal. En ze komen nu net binnen dus ik ga feliciteren. Vertel het nog wel een keer als jullie nieuwsgierig zijn.
Ja ik zag al die lakjes in het ruiltopic maar ik mag niet van mijzelf. Had ook nog niet zo lang geleden 2x bij A-England besteld en binnenkort wil ik waarschijnlijk ook nog lakjes van James Bondquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga proberen niks meer te bestellen, in ieder geval tot alles binnen is, wat nu onderweg is.
Ja precies haha.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zag al die lakjes in het ruiltopic maar ik mag niet van mijzelf. Had ook nog niet zo lang geleden 2x bij A-England besteld en binnenkort wil ik waarschijnlijk ook nog lakjes van James Bond
quote:
Whut?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omnom rode wijn met spa lemon cactus
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.beautygloss.nl(...)eam-eau-de-toilette/
GIEVVV!
Drinken de ouders van de brummobielquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hoe kom je daar bij dan? rare combo
Gemengd? In wat voor verhouding dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Drinken de ouders van de brummobiel
Half ongeveer. Ik doe minder wijn omdat ik het wil opbouwen, vind roze wijn niet zo super lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gemengd? In wat voor verhouding dan?
Wil er denk ik sowieso al 4 als ik deze foto ziequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah OPI, ok, dat kon ik even zo gauw niet zien/vinden
Thanks. Zitten wel 2 hele leuke tussen(10 en 12)
Ik wacht op swatches op handen, dat geeft een beter beeld dan zo'n nepnageltje aan zo'n plastic stokjequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wil er denk ik sowieso al 4 als ik deze foto zieook wel diegene waar ik over dacht na die andere foto's van de potjes.
Ben benieuwd naar andere swatches want deze foto is niet eens zo heel scherp.
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wacht op swatches op handen, dat geeft een beter beeld dan zo'n nepnageltje aan zo'n plastic stokje
LOL, ik zie het nu. Ben enigszins gaar, ben net thuis. Was een top weekendje weg, alleen verrot gestoken door muggen 2 nachten lang dus nauwelijks geslapenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoDat bedoelde ik ook met mijn post
hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Een of andere mongool heeft geprobeerd mijn feestboek te hacken
Net of daar ook maar enig boeiend feit op staat ofzo
En ik heb het verder nergens aan gekoppeld, dus je kunt er volgens mij weinig mee.
Anyways, is niet gelukt gelukkig
mailtje van feestboek en account was bevrorenquote:
oh, wat stom zeg!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mailtje van feestboek en account was bevroren
misschien was het stiekem mijn gluurbuurquote:
herkenbaar met lezen van leuke boekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan er maar niet over uit hoe vet die lara croft game is .... Maar ik moet nu braaf slapen en morgen werken, ugh wil gamen
bordjes langsbrengen op den feestboekquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien was het stiekem mijn gluurbuur![]()
![]()
ik dacht laatst "kuuuuttttt, ik moet dat bordje nog steeds wegbrengenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bordjes langsbrengen op den feestboek
yay voor de meneer!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht laatst "kuuuuttttt, ik moet dat bordje nog steeds wegbrengen![]()
![]()
"
Maar meneer hier had het al tiiijden terug teruggebracht![]()
ja absoluut, als ik die niet had was ik denk ik al 12 jaar geleden failliet, verloren, dakloos en forever alone geweestquote:
je hebt ook je ziel weg geverfd toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef Diconnected het volgende:
Ohai
Zois ook weg, verven is goed gelukt, echt mooi
. Zal morgen wel foto's maken
![]()
Gister vrijgezellendag gehad van vriendin, was ook erg gezellig. Dus een geslaagd weekendmorgen eindelijk een van m'n A England lakjes lakkon
Jep, daar liep mijn meneer ook al over te grapppenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt ook je ziel weg geverfd toch?
Ben benieuwd!
je ziel terugverven kan niet he, dat weet je, weg is wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, daar liep mijn meneer ook al over te grapppen
Meh. Mis hem nu al
de lak of echt de nagel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Diconnected het volgende:
FUUUUUUUUUUUU stoot m'n teen, halve teennagel dr afaaaaauw.
hoe doe je dat dan weer???quote:
Weet ik veelquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan weer???
Crappy nagels ofzo? Of zat hij al los?
Of ben je gewoon zo spastisch
Mwehehequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, zo iemand noemen we op mijn werk een broodmongool
Iemand die eigenlijk als mongool zijn brood zou moeten verdienen
Ohai Renquote:
Nee, ik ben een tasshopfalerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe
[..]
Ohai Renlukt het met tassensjoppen?
En naja niet redhead, tis kersenrood/bruin/zwartachtig. Very pretty
Zal morgen met goed licht even wat foto's maken, vandaag niet echt tijd voor gehad enzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik ben een tasshopfalerIk hoop dat ik naar de bijenkorf mag.
Oh, bijna redhead!Heb je een foto op FB?
Ben benieuwd! Het is vast mooiquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zal morgen met goed licht even wat foto's maken, vandaag niet echt tijd voor gehad enzo
zoiets?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Het is vast mooi![]()
Ik moet ook binnenkort weer kleuren. Ik wil roze haar. Of paars haar. Maar ik ga het maar niet doenIk blijf wel bij wat ik heb, en laat wat meer lagen knippen, als de lengte dan niet korter wordt.
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Het is vast mooi![]()
Ik moet ook binnenkort weer kleuren. Ik wil roze haar. Of paars haar. Maar ik ga het maar niet doenIk blijf wel bij wat ik heb, en laat wat meer lagen knippen, als de lengte dan niet korter wordt.
JA ZO, inclusief Bea-cutquote:
Ik vind je wel lef hebben hoor, Fiets mag dat nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawas ook helemaal trots dat het zo goed was gelukt mwehehe
![]()
Ik vind dat rode/koper bij jou echt heel mooi staanmisschien rood-bruin wat voor je?
Naja hij stelde het zelf voor, en hij heeft wel eens iemand anders z'n haar geverfd dus ik vertrouwde hem welquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA ZO, inclusief Bea-cut
[..]
Ik vind je wel lef hebben hoor, Fiets mag dat niet
Dat is wel een idee! Ik zal het voorstellenIk ben ook nog wel heel blij met mijn koper. Ik weet gewoon nooit wat ik wil.
Nee, niet echt. Af en toe wil ik gewoon iets nieuws, maar een pony mag niet en wil ik niet, en kort wil ik ook niet, dus moet ik het ergens anders in zoeken. Maar een frisse koper zal ook wel goed zijn denk ik, de kleur is nu best wat vervaagd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Dame Edna![]()
Ik vind dat roestige ook mooi bij je Ren, maar ben je de kleur zat ofzo?
Ik liet trouwens mijn vent heel vaak mijn haar verven, alleen doe ik het tegenwoordig niet zelf meer dus hoeft het niet meer. Hij vond het altijd wel geinig om te doen en is net zo'n perfectionist als ik dus dat zat wel goed
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja hij stelde het zelf voor, en hij heeft wel eens iemand anders z'n haar geverfd dus ik vertrouwde hem wel. En hij deed ook niet zo van *flats verf der op en inmasseren* maar ook echt laag voor laag enzo
hebben die vrouwenprogramma's nog wat nut
Toen ik het zelf deed... Liet ik het door de buurvrouw doen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ben nooit onhandig...
ik zou het niet eens doen als het zou mogen. want als het lelijk is, heb ik het gedaan.
Yea idd. Maar ik had ook gezegd van 'nou mocht je het verknallen hou ik nog steeds van je hoor. En dan kan ik morgenochtend gelijk naar de kapper'quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]!!! Dat is wel tof, dat hij het zo goed kon.
Verf inmasseren is ook naar
ja ik liet het vaak door de kapper doen. Heb het een tijdje zelf blond gedaan, maar dat wilde ik dan wel perse zelf doen. Nu doe ik even voorlopig niets en als ik iets doe, knal ik er geen verf meer in. Mijn haar wordt er echt te lelijk van, het kan het echt niet meer hebben. Dus dan kleurspoeling ofzo. Maar goed, ik kijk dit even aan nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Af en toe wil ik gewoon iets nieuws, maar een pony mag niet en wil ik niet, en kort wil ik ook niet, dus moet ik het ergens anders in zoeken. Maar een frisse koper zal ook wel goed zijn denk ik, de kleur is nu best wat vervaagd.
Je laat het door een kapper doen? Nou ja, Fiets is soms gewoon onhandig, net als ikDus nah, doe het maar niet...
Spoel jij je haar trouwens weleens uit met alleen water? Tussen het wassen door?
2 keer in de week, 1/2 keer shampoo en conditionerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik liet het vaak door de kapper doen. Heb het een tijdje zelf blond gedaan, maar dat wilde ik dan wel perse zelf doen. Nu doe ik even voorlopig niets en als ik iets doe, knal ik er geen verf meer in. Mijn haar wordt er echt te lelijk van, het kan het echt niet meer hebben. Dus dan kleurspoeling ofzo. Maar goed, ik kijk dit even aan nu.
Ik was het 2 a 3 keer per week, meestal doe ik dan gewoon shampoo conditioner/masker. Maar soms als ik vaak douche ofzo of ik zweet teveel doe ik het weleens alleen met water uitspoelen. En soms dan in de punten nog een klein beetje conditioner als het droog was door het weer ofzo.
Hoe doe jij het?
Mijn haar is nu weer gezond maar wel kort helaas, nu nog gezond en lang
Lijkt me echt awesome, lange krullen, is heel lang geleden dat ik dat had![]()
Maar goed, nu eerst lekker slapen
Ja preciesquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yea idd. Maar ik had ook gezegd van 'nou mocht je het verknallen hou ik nog steeds van je hoor. En dan kan ik morgenochtend gelijk naar de kapper'
.............. no.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Beiden. Op wiki staat niets over aids, dus het zal wel
ja, klussenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker! Die van mij zit er al lang weer op![]()
Hebben jullie nog plannen?
Serieus 60 euro maar?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 60 euro outfit (including sjoez)
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo kritisch, nooit geweest. Als mijn tetten er goed in uit komen en ze wobbelen niet ben ik content. Ik koop ze bij hunkemoller, voor 23 euro per BH, ik weet dat veel vrouwen er niks van moeten hebben maar ik vind het prima. En ze gaan tegenwoordig ook gewoon tot G in bepaalde modellenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:42 schreef Incantrix het volgende:
Waar haal jij dat dan? Na mijn zwangerschap en borstvoeding ben ik naar een speciaalzaak gegaan om goed te laten meten en iets moois voor mezelf te kopen. Ik durf bijna niet te herhalen wat ik toen voor 2 setjes heb betaalden na deze zwangerschap pas ik het ws niet meer
maar ik vind het altijd moeilijk om fijn spul te vinden in goedkopere winkels, dus ga ik altijd maar naar de duurdere
Oh nee, als je die kanten gevallen hebt en je bent er gevoelig voor (which I'm not) misschien wel, maar je hebt ook gewoon prima basics en in de grote maten hebben die ook gewoon 3 haken achteropquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:49 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt? Die winkel kocht ik altijd alles toen ik nog een D'tje was, is prima spulik heb wel eens spullen bij de V&D gekocht in dat prijssegment en bij de hema, maar die stofjes zijn zo ruw vaak, dan zit ik binnen een uur onder de rode plekken
Thnx, ga ik onthouden voor als ik weer aan nieuw spul toe benquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, als je die kanten gevallen hebt en je bent er gevoelig voor (which I'm not) misschien wel, maar je hebt ook gewoon prima basics en in de grote maten hebben die ook gewoon 3 haken achterop
Bij tetten groter dan D gaat functie vaak voor stijlquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx, ga ik onthouden voor als ik weer aan nieuw spul toe benvoorlopig zit ik eerst aan de meegroei en de voedingsdingen
Niet de meest charmante shizzle zeg maar
De mijne komen ook gewoon van de Liveraquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kritisch, nooit geweest. Als mijn tetten er goed in uit komen en ze wobbelen niet ben ik content. Ik koop ze bij hunkemoller, voor 23 euro per BH, ik weet dat veel vrouwen er niks van moeten hebben maar ik vind het prima. En ze gaan tegenwoordig ook gewoon tot G in bepaalde modellen
ik heb ook nog een 80D liggen, maar ik vertik 'm weg te doen, er komt een dag.... ik blijf er bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb van het weekend mijn kledingkast uit staan mesten en kwam nog bh's tegen in cup B. En toen moest ik lachen dat ik daar ooit ingepast heb.. En dat is maar een paar jaar geleden
En ik heb zaterdag bij de Steps spijkerbroeken gekocht die duurder zijn dan jouw outfitquote:
Ik heb mijn eerste push up bh met cup A nog liggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook nog een 80D liggen, maar ik vertik 'm weg te doen, er komt een dag.... ik blijf er bij
Truequote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij tetten groter dan D gaat functie vaak voor stijl
VoedingsBH's, hubba
quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste push up bh met cup A nog liggenDie kan ik ook echt niet wegdoen, ik vond dat toen zo'n mijlpaal en moet nog elke keer grinniken als ik hem zie liggen
![]()
![]()
Maar die 75B hoef ik ook niet meer te passen eigenlijk ben wel content met mijn D cup
Haha, goeden deal, scheve tetters voor maar 4 euroquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik trok zaterdag bij de Hunk een t-shirt BH in 85F uit het koopjesrek voor 4 euro
Heb 'm niet gepast in de winkel, hij zit ook niet heel briljant (mijn tetten krijgen er een rare vorm van) maar ach, 4 euro
Had jij toen je 10 was al een a-cup?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja voor mij is die A-cup 20 jaar geleden, die heb ik niet bewaard
Ik word al 31 over 4 wekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had jij toen je 10 was al een a-cup?
voor tijdens het tuinieren goed zat, ik zweet mezelf dan toch de teringquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, goeden deal, scheve tetters voor maar 4 euro
Ikke nog lang nie hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had jij toen je 10 was al een a-cup?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word al 31 over 4 weken
Ja, een C op mijn 13e en een D op mijn 14e ja
quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word al 31 over 4 weken
Ja, een C op mijn 13e en een D op mijn 14e ja
ja dat had ik met Bquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ikke nog lang nie hoor
[..]Ik heb mijn D pas sinds een jaar of 3-4
En heb C gewoon overgeslagen of zo
jah, dan maakt het niet uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor tijdens het tuinieren goed zat, ik zweet mezelf dan toch de tering
kutquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:05 schreef milka82 het volgende:
Voor de Floam liefhebbers.... Hij is in stock bij Ninjapolish!
Hmm, dat kan ik thuis nu echt ff niet meer makenquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:05 schreef milka82 het volgende:
Thnx fior the heads upquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:05 schreef milka82 het volgende:
DE BELGEN ZIJN BINNENGEVALLEN!quote:
VERSTOP DE LAKJESquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DE BELGEN ZIJN BINNENGEVALLEN!
Hoeveel kost da?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wie gaat er floam bestellen en wil samen doennnnnnn?
Over Belgen gesproken, hangt die belg hier rond?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DE BELGEN ZIJN BINNENGEVALLEN!
Ik denk dat haar tetten-RSS kapot isquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over Belgen gesproken, hangt die belg hier rond?
TIET TETTEN TIETEN JOPEN
9 dollar en dan nog wa verzendkosten om het hierheen te krijgen :-)quote:
Goeden excuus welquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:25 schreef milka82 het volgende:
ik heb vanochtend al op de bestelknop geramd nadat jullie allemaal heel netjes niet gingen kopen.... Ik heb last van hormonen dus BUY EVERYTHING!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 60 euro outfit (including sjoez)
[ afbeelding ]
een vriendin van mij en mijn moeder, haar vriend heeft zichzelf opgehangen gister. Ze hadden net een huis gekocht en een baby van half jaar oudquote:
jeetjequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een vriendin van mij en mijn moeder, haar vriend heeft zichzelf opgehangen gister. Ze hadden net een huis gekocht en een baby van half jaar oud
Jeetje wat kut! Weet echt even niet wat ik hierop moet zeggen... Heel veel sterktequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een vriendin van mij en mijn moeder, haar vriend heeft zichzelf opgehangen gister. Ze hadden net een huis gekocht en een baby van half jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |