Ahzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met dingen mogen, maar ik kan in zo'n geval natuurlijk beter rauwkost enzo pakken.
nicequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
Wij zijn overigens keihard aan het bezuinigen en het gaat goed johWe hebben in 2 weken tijd al ¤ 200,= bespaard
Ooh, ik heb ook nu nog maar 1 spel voor de xbox die ik niet uit heb. Want ik mag ook pas altijd nieuwe games kopen als ik de andere uit hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
AhzoIk ben dol op filet en dat heet redelijk mager te zijn, dus bij het lijnen was dat mijn treat zeg maar
Hoewel de toastjes zelf ook niet heel handig zijn, en wijn ws ook niet
En Mady, ik heb nog maar 1 spelletje voor de 3DS, dus ik was ook wel een beetje zuinig aan het doen zeg maar
Oh, de swatches vind ik wel mooi!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef Incantrix het volgende:
A lovely secret vond ik ENORM tegenvallen op de nagel
Mwehe. Je CA's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom als je neerzet PM me your offer gaan mensen nog steeds how much vragen?
GODVER DOE GEWOON EEN BOD!
geen ideequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:35 schreef Mss het volgende:
Sjaan, weet jij in Amsterdam een leuk zwembad? Met glijbaners enzo?
Als je hem weg wilt doen wil ik hem wel, die staat namelijk al LANG op mijn wishlist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb my private jet ook op de "twijfel" stapel liggen
Ik ga eens even googlen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee![]()
![]()
mocht je het weten laat maar horen, ik wil ook wel weer es
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:08 schreef Mss het volgende:
Als ik google op 'subtropisch zwembad' krijg ik het sloterparkbad als resultaat.
Een sleevequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef Incantrix het volgende:
Gamen
Sjaan, jah, ik ben erg trots op ons
Debs, cool, wat is hij van plan? Na mijn zwangerschap gaan wij ook weer, en als ik genoeg heb gespaard ga ik voor een sleeve
Is ook echt gaafquote:
Ik hoop dat het de aandacht van m'n kipfilets af zal leidenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is ook echt gaafbij mijzelf zou ik het niet mooi vinden, zijn mijn armen veel te dun voor en dan kun je niets fatsoenlijk erop laten zetten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de aandacht van m'n kipfilets af zal leiden
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]echt wel. Ben altijd helemaal gefascineerd als ik een sleeve zie
Dus de hele arm? Tsja volgens mij ligt dat ook aan het aantal ideeën en allesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ookIk vind het zó mooi.. Enige waar ik nog over twijfel is waar 'ie moet beginnen, ik wil eigenlijk vanaf mijn hand, maar dat is wat moeilijk verstoppen
Maar dat vind ik wel het mooist.
Yup, het liefst van hand t/m schouderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus de hele arm? Tsja volgens mij ligt dat ook aan het aantal ideeën en allesDenk dat je daar achter komt als je met een artiest aan het praten bent
![]()
En anders eerst alleen de onder- of bovenarm en daarna verder?
Een oldskool hart + dolk op zijn kuitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef Incantrix het volgende:
Gamen
Sjaan, jah, ik ben erg trots op ons
Debs, cool, wat is hij van plan? Na mijn zwangerschap gaan wij ook weer, en als ik genoeg heb gespaard ga ik voor een sleeve
Hearts & daggersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een oldskool hart + dolk op zijn kuit
nice debsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Coolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
zo fijn meds die je meer pijn geven
Forum Opties | |
---|---|