Als je dat 'prog' weglaat ben ik het je eensquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:45 schreef Autobandje het volgende:
Pwn Hearts is echt heel erg goed, een van de beste progalbums allertijden als je het mij vraagt.
Volgens de laatste berichten moet het Live VDGG album nog dit jaar uitkomen (tegelijk met een live-DVD). Daarnaast komt over enkele weken ook nog eens de nieuwe solo plaat van Hammill, getitled singularity. Het wordt een mooie kerst dit jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 12:05 schreef MuadDib het volgende:
[afbeelding]
Hoe zit dat trouwens met dat live album van de laatste tour? Komt dat er nog?
Ik wilde eigenlijk Man-Erg kijken als referentie, misschien is dat toch niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:56 schreef thedunno het volgende:
Ik heb jackson eigenlijk alleen (een beetje) gemist tijdens Man Erg. Die prachtige Sax-solo halverwege het nummer...
Ik was enorm onder de indruk van VDGG als trio. Een veel meer compact, heavy en energiek geluid. De heren hadden er overduidelijk ook zelf plezier in. Hoogtepunt van de show was voor mij het super-intense "gog"
leuk interview...maar het lijkt alsof het voortijdig wordt afgebroken. Is bekend voor welk programma dit interview is gemaakt?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef fripper het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/12703
Meer Hammill
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |