Good for youquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef RonnieHansen het volgende:
150 euro voor een koptelefoon met kutgeluid. Ik heb 'm gehad en was er snel klaar mee. De Sennheisser HD 202 kost maar 3 tientjes en klinkt in mijn oren veel beter naar dat zal wel met smaak te maken hebben.
Wat is er exact zo kut aan dan?, PIoneer maakt hartstikke te gek spul qua audio... Dus zeg dan ook direct wát er zo kut aan is....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef RonnieHansen het volgende:
150 euro voor een koptelefoon met kutgeluid. Ik heb 'm gehad en was er snel klaar mee. De Sennheisser HD 202 kost maar 3 tientjes en klinkt in mijn oren veel beter naar dat zal wel met smaak te maken hebben.
Het zal een kwestie van smaak zijn maar ik vindt het geluid gewoon niet prettig van zo'n Pioneer. Ik vindt het niet natuurlijk klinken en dat heb ik bij de Sennheiser wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is er exact zo kut aan dan?, Pioneer maakt hartstikke te gek spul qua audio... Dus zeg dan ook direct wát er zo kut aan is....
Referentie enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |