SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Eigenlijk wel! Diep van binnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dat liever niet willen proberen.
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Diep van binnen
Lekker een pedofiel voljassen met .45's.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Diep van binnen
LA Noir hebben we hier thuis ook liggen (voor de xbox), maar nog nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lekker een pedofiel voljassen met .45's.
Haha, ja. Ik herinner me meer mijn m1911 schietwerk though. Niet zoveel met de Thompson.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat oppakken. Gewoon doorzeven. Maakt voor het spel toch niet uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik herinner me meer mijn m1911 schietwerk though. Niet zoveel met de Thompson.
En meestal zijn het toch alleen vuurwapengevaarlijke criminelen die je afknalt?
De rest netjes vloeren en voor interrogation terugbrengen.
Een echte controller held :pquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat oppakken. Gewoon doorzeven. Maakt voor het spel toch niet uit.
congrats.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah volgende maand Vaandeloverdracht als afluiting van de bataljonsfusie.
Beetje jammer dat je onder de bataljonsnaam van het matige 20e valt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah volgende maand Vaandeloverdracht als afluiting van de bataljonsfusie.
Jouw TT's zijn anders ook pareltjes. Je loopt zo met hints te strooien dat het lijkt alsof je een wijf met chronische PMS bent.quote:
Het zijn zeer zeker pareltjes. Dat geeft toch niets? En hints is een leuk spel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw TT's zijn anders ook pareltjes. Je loopt zo met hints te strooien dat het lijkt alsof je een wijf met chronische PMS bent.
Oh, de ironie van deze opmerking!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw TT's zijn anders ook pareltjes. Je loopt zo met hints te strooien dat het lijkt alsof je een wijf met chronische PMS bent.
Geen PMS want word niet meer ongesteldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, de ironie van deze opmerking!
Nope, zo'n staafje in mijn arm.quote:
Verklaart uzelf naderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je onder de bataljonsnaam van het matige 20e valt.
De meest interessantste figuren/bende die ik van de natres heb gezien.
Betekent dit dat zij ook onder LMB vallen?
Haaaaaaaaai!quote:
Na 7 september bestaat 40e officeel niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Verklaart uzelf nader. Ik val straks onder het 40e. 43 Mechbrig enzo.
Dan zal ik onder het 40e vallen ook niet meer meemaken, tenzij mijn mail de MIVD opeens peper in de reet strooit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Na 7 september bestaat 40e officeel niet meer.
Godsamme zeg. Ik wil me geeneens inbeelden hoe die mensen zijn..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:06 schreef Erasmo het volgende:
Mooi leesvoer voor op de zaterdagmiddag
vader van baby wilt van alles
Tja doe je weinig aan. En het 20e en 50e zaten allebei idd onder de staf 11LMB. Overdracht is over een maand en weet nog niet eens hoe de cie gaat hetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je onder de bataljonsnaam van het matige 20e valt.
De meest interessantste figuren/bende die ik van de natres heb gezien.
Betekent dit dat zij ook onder LMB vallen?
10e word dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan zal ik onder het 40e vallen ook niet meer meemaken, tenzij mijn mail de MIVD opeens peper in de reet strooit.
Kan aan mij liggen maar ik vind dat er soms onterecht wordt gebasht op de TS daar. Tenzij troll.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:06 schreef Erasmo het volgende:
Mooi leesvoer voor op de zaterdagmiddag
vader van baby wilt van alles
20e gaat t heten. foxtrot en echoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tja doe je weinig aan. En het 20e en 50e zaten allebei idd onder de staf 11LMB. Overdracht is over een maand en weet nog niet eens hoe de cie gaat heten
Het is Fok. Je moet dit soort vragen niet op Fok willen stellen. Bel liever je rechtsbijstandsverzekering.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik vind dat er soms onterecht wordt gebasht op de TS daar. Tenzij troll.
ah.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:45 schreef TMartina het volgende:
[..]
20e gaat t heten. foxtrot en echo
Als ze die hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is Fok. Je moet dit soort vragen niet op Fok willen stellen. Bel liever je rechtsbijstandsverzekering.
Ach, je kan ook peilen of er mensen met eenzelfde soort ervaring zijn. Alleen omdat het een forum is hoeft men iemand niet perse tot de grond af te branden. Just my 2 cents.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is Fok. Je moet dit soort vragen niet op Fok willen stellen. Bel liever je rechtsbijstandsverzekering.
Tjah, als je die niet hebt verdien je het om voor dikke kosten op te draaien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ze die hebben.
Ik ben blij met mijn rechtsbijstand, die heeft me al geholpen bij een aanrijding welke de autoverzekering niet dekte.
Ik zeg niet dat je mensen tot de grond toe moet afbranden omdat het een forum is. Ik zeg dat je dit soort vragen nadrukkelijk niet op Fok! moet stellenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, je kan ook peilen of er mensen met eenzelfde soort ervaring zijn. Alleen omdat het een forum is hoeft men iemand niet perse tot de grond af te branden. Just my 2 cents.
"Ik wil niet dat m'n kind zijn vader ziet want hij gebruikt drugs"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Ik wil me geeneens inbeelden hoe die mensen zijn..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Ik wil niet dat m'n kind zijn vader ziet want hij gebruikt drugs"
Ja... en dat wist je niet toen je met hem naar bed ging zeker
Ach, als TS aangeeft dat ze dacht onvruchtbaar te zijn....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Ik wil niet dat m'n kind zijn vader ziet want hij gebruikt drugs"
Ja... en dat wist je niet toen je met hem naar bed ging zeker
Maar dan nog. Jarenlang akkoord gaan met iemands levensstijl, en het dan ineens tegen hem gebruiken als het je uitkomtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, als TS aangeeft dat ze dacht onvruchtbaar te zijn....
Maar ja, dat is alleen een zekerheid als je geen baarmoeder of eierstokken meer hebt geloof ik....
Da's ook weer overtrokken he. Zo'n kind kan je doen inzien dat je zelf verkeerd bezig bent geweest. Dat inzicht is er nu bij haar, bij hem dus niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar dan nog. Jarenlang akkoord gaan met iemands levensstijl, en het dan ineens tegen hem gebruiken als het je uitkomt
En toch is zij akkoord gegaan met de levensstijl. Ik vind het dan inderdaad te ver gaan om de vader in kwestie niet de mogelijkheid te geven hetzelfde mee te maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's ook weer overtrokken he. Zo'n kind kan je doen inzien dat je zelf verkeerd bezig bent geweest. Dat inzicht is er nu bij haar, bij hem dus niet.
Ik vind dat je niet altijd iemand moet afrekenen op zijn/haar verleden. Des te meer als het om "jeugdige onbezonnenheid" gaat.
Akkoord, mits de veiligheid van het kind niet in het geding komt. Trouwens wel goed dat zij tijdens de zwangerschap bij hem weg is gegaan. Er zijn ook zat vrouwen die dat niet durven of een bord voor de kop hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:23 schreef Esses het volgende:
[..]
En toch is zij akkoord gegaan met de levensstijl. Ik vind het dan inderdaad te ver gaan om de vader in kwestie niet de mogelijkheid te geven hetzelfde mee te maken.
Een zichtbaar modje. Dat ik hier niet altijd meer post wil niet zeggen dat ik niet meer in DEF kijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Achja, gelukkig hebben we tenminste weer een modje hier in de DEF SC..
Ja, dat kan. Maar je kan dat niet ongedaan maken en dan moet je dus op de blaren zitten, consequenties dragen. Misschien was de keuze voor zo'n vader onverstandig, maar die heeft ze wel gemaakt. Kennelijk heeft ze hem in staat geacht om vader te zijn, en dat kun je hem nu niet ineens ontzeggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's ook weer overtrokken he. Zo'n kind kan je doen inzien dat je zelf verkeerd bezig bent geweest. Dat inzicht is er nu bij haar, bij hem dus niet.
Ik vind dat je niet altijd iemand moet afrekenen op zijn/haar verleden. Des te meer als het om "jeugdige onbezonnenheid" gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |