SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Eigenlijk wel! Diep van binnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dat liever niet willen proberen.
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Diep van binnen
Lekker een pedofiel voljassen met .45's.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Diep van binnen
LA Noir hebben we hier thuis ook liggen (voor de xbox), maar nog nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lekker een pedofiel voljassen met .45's.
Haha, ja. Ik herinner me meer mijn m1911 schietwerk though. Niet zoveel met de Thompson.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat oppakken. Gewoon doorzeven. Maakt voor het spel toch niet uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik herinner me meer mijn m1911 schietwerk though. Niet zoveel met de Thompson.
En meestal zijn het toch alleen vuurwapengevaarlijke criminelen die je afknalt?
De rest netjes vloeren en voor interrogation terugbrengen.
Een echte controller held :pquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat oppakken. Gewoon doorzeven. Maakt voor het spel toch niet uit.
congrats.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah volgende maand Vaandeloverdracht als afluiting van de bataljonsfusie.
Beetje jammer dat je onder de bataljonsnaam van het matige 20e valt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah volgende maand Vaandeloverdracht als afluiting van de bataljonsfusie.
Jouw TT's zijn anders ook pareltjes. Je loopt zo met hints te strooien dat het lijkt alsof je een wijf met chronische PMS bent.quote:
Het zijn zeer zeker pareltjes. Dat geeft toch niets? En hints is een leuk spel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw TT's zijn anders ook pareltjes. Je loopt zo met hints te strooien dat het lijkt alsof je een wijf met chronische PMS bent.
Oh, de ironie van deze opmerking!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw TT's zijn anders ook pareltjes. Je loopt zo met hints te strooien dat het lijkt alsof je een wijf met chronische PMS bent.
Geen PMS want word niet meer ongesteldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, de ironie van deze opmerking!
Nope, zo'n staafje in mijn arm.quote:
Verklaart uzelf naderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je onder de bataljonsnaam van het matige 20e valt.
De meest interessantste figuren/bende die ik van de natres heb gezien.
Betekent dit dat zij ook onder LMB vallen?
Haaaaaaaaai!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |