quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dirk, stel oe nog ne keer voor, denk niet dat rest zin hef om terug te kiekn
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:22 schreef TwenteFC het volgende:
Dirk, 22 joar jong. Twente supporter, zit op Saxion in Eanske en hoal van zoep'n.
LACH OONS MAAR UUT, DAT DUT OONS NICH WAT!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:58 schreef TwenteFC het volgende:
MAAKT ONS NIG UUT WAT IE D'R VAN VINDT!
WANT EANSKEDEE IS ONZE STAD, JOA!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 05:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
LACH OONS MAAR UUT, DAT DUT OONS NICH WAT!
ENSKEDE IS ONZE STAAADquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 05:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
WANT EANSKEDEE IS ONZE STAD, JOA!
Veel te vroeg voor \M/...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik zie dat ik precies op 13:49 postte, dus:
\m/
Geen idee, ik zat vunzige dingen te doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:31 schreef TwenteFC het volgende:
Even de zomer van 4 met Johan Derksen terug kijken, was wel de moeite waard zoals ik het gister las?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat vunzige dingen te doen
Dat doe je wel erg vaak de laatste tijd..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kusje op je vingertje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vinger onmeunig verbrand
Maar wel een heerlijke maaltijdsalade gemaakt voor de komende dagen op werk
Mwa, waren nogal wat irritante gasten. Kan ik snel chagrijnig van worden, hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kusje op je vingertje.Lekker gewerkt gisteren?
Chatroulette?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, waren nogal wat irritante gasten. Kan ik snel chagrijnig van worden, haha![]()
Zometeen weer
Achachach, arme ziel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sterkte.Ik moet zo boodschappen doen. En naar de wc. En douchen.
quote:
Tja, ie moet toch wat als kearl?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat doe je wel erg vaak de laatste tijd..
Nee, vieze proat in chatroomsquote:
Zieltjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En iets van 10 shirts op de handwas.
Dat weet Bas wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Tja, ie moet toch wat als kearl?
He lekker dingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
RATM - Roll Right
*Tom Morello nadoet*
quote:
Alleen je neusje nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi!
Bedankt voor het kusje gisteren. Ik heb m'n neusje niet gewassen.
Ruigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef Redbaron het volgende:
Ff eten en dan maar eens richting Hengelo mn verjaardag vieren!
Lekkere sappige sapjes drinken
Grolsch draaitafelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef haakon het volgende:
Weekend!
Eem douchen en wat eten en dan richting verjaardag waar ik ff mag draaien![]()
[ afbeelding ]
Dat spul heb ik ook en is meer bedoeld voor spier- of gewrichtspijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey leuBen weer terug uit Duitsland. Gelijk maar ff langs de huisartsenpost vanwege een schaaf/brandwond wat is gaan zweren. Bij de apotheek in Duitsland gaven ze Voltaren emugel mee, maar daardoor werd het erger. Kut Duitsers.
Domquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey leuBen weer terug uit Duitsland. Gelijk maar ff langs de huisartsenpost vanwege een schaaf/brandwond wat is gaan zweren. Bij de apotheek in Duitsland gaven ze Voltaren emugel mee, maar daardoor werd het erger. Kut Duitsers.
Dan kunnen ze maar het beste je hoofd amputeren. Heb je nergens meer last van!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja het was ook dik dus ze dachten iets van een zwelling. Dan helpt het uiteraard wel. En die buld was ook zo over. Maar de ontsteking is erger geworden.
Verdeurie ja, die heb ik nu ook al een paar dagen niet gezien... zal wel flink ziek zijn van de behandelingenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar genoeg over mij. Hoe is het met Selma?
Die meuk helpt niet tegen zwellingen. Ontsmetten en eventueel calendulan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja het was ook dik dus ze dachten iets van een zwelling. Dan helpt het uiteraard wel. En die buld was ook zo over. Maar de ontsteking is erger geworden.
Hoi Basquote:
Ben ff langs de huisartsenpost geweest en heb nu Fucidin om te ontsmetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die meuk helpt niet tegen zwellingen. Ontsmetten en eventueel calendulan.
Godsamme, vertiefde bureaucratie ook altijd...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben ff langs de huisartsenpost geweest en heb nu Fucidin om te ontsmetten.
*Justin Ja heb om een nieuw hoofd gevraagd tezamen met een bio - mechanische arm maar dat wordt niet vergoed.
Ja dommequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, vertiefde bureaucratie ook altijd...
Ja was relaxed!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wel.Algehele malaise hier.
Wel gezellig gisteren.
Neen, dat zijn Live Frogs 1 & 2 van Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iced Earth - Alive in AthensBeste (live) album ooit
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meende 100% net te hebben gezien, kon gelukkig een foto maken
[ afbeelding ]
Heb je vriendingetje ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Behoorlijk brak enzo.. en dan nu gezellig de ouders van vriending gaan ontmoeten
Ooh ook nog. Ben benieuwd wie het is dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja zelfs in Nijverdal of all places..
DIEP!quote:
Goed goed. En met schatje Selma?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
Hoe gaat het met mijn lieve Tukkertjes?
Nee!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV
Hopelijk de schaal mee naar Eindje
Kampioenuuuuuuuuuhquote:
Ook goedquote:
Fijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ook goedVannacht amper kramp gehad dus redelijk goed geslapen. Vanmiddag naar Kim en mn zusje geweest maar die hadden een schoonmaakwoede dus ik was snel weer weg. Nu zit ik lekker in mn kloffie te stoelhangen maar niet voor lang. Straks verhuis ik richting bank en dan naar bed.
Sloapen! Morgen heb ik genoeg te doen en heb al mn energie nodig.
Vandaag voel ik me beter dan ik me de hele week heb gevoeld.Slaap en rust zijn een must.
Je hebt r gezien bij David op de verjaardagquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooh ook nog. Ben benieuwd wie het is dan.
W?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je hebt r gezien bij David op de verjaardag
Dacht dat die iemand had. Of was dat doen ook zo?quote:
Ja toen wel.. Paar week later niet meer en nu weer bezetquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dacht dat die iemand had. Of was dat doen ook zo?
Ooh okquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja toen wel.. Paar week later niet meer en nu weer bezet
Ghehehehequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef norich het volgende:
[..]
Heb niks gezienmaar uiteraard geloof ik je wel
Leuk tikwerk idd. Hoop ik bij Fct ook te zien dit seizoen. Gaat spannend seizoen worden weerquote:
Als PSV elke wedstrijd speelt als deze, wordt het echt geen spannend seizoenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Leuk tikwerk idd. Hoop ik bij Fct ook te zien dit seizoen. Gaat spannend seizoen worden weer
Wehehehe don't stop believingquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als PSV elke wedstrijd speelt als deze, wordt het echt geen spannend seizoenDan is PSV kampioen met Kerst
Heerschert!quote:
ah, oke.quote:
Kon spannender.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke.
leuke wedstrijd voor de rest?
Dat is zeer kut en dat vergeet je nooit meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.wacken.com/en/(...)nsicht/article/7876/
je zou je kameraad/vriend/vriendin maar levenloos aantreffen
Gatdammequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Schoonheidquote:
Kolerequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Woat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
over een half uurtje kunnen er alweer tickets voor WOA 2013 gekocht worden
Ik zou dat echt niet kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu kun je een hele simpele maar ook lompe grap maken over die tickets.
das alles jaquote:
Lekker knusquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das alles jacamping met 75.000 luitjes
Lag hij er daarna ook nog in?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:25 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Ingebroken in 2 van onze bedrijfsauto's. Lag alleen een tomtom van 8 jaar oud in..
Ik was gisteren toch verrotter dan ik dacht. Niks gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was gisteren toch verrotter dan ik dacht. Niks gedaan..
Heb trouwens beetje zitten kutten met de camera. Gaat al iets beter. Nog niet top.. (was overdag dus wel wat reflectie)
Ik heb ook weinig productiefs gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zien er prima uit die platen.Oefening baart kunst!
Nabewerking gedaan of? Leen anders eens dat polarisatiefilter van mij (voor op die 18-70), kan je kijken of je daar de spiegeling mee wegkrijgt. Kan je er eventueel één kopen voor de 85mm...
![]()
Nee, dit is allemaal 1 op 1 overgezet zonder nabewerking. JPG gebruikt, omdat photoshop de raw's neit herkent?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig productiefs gedaan.
Zien er prima uit die platen.Oefening baart kunst!
Nabewerking gedaan of? Leen anders eens dat polarisatiefilter van mij (voor op die 18-70), kan je kijken of je daar de spiegeling mee wegkrijgt. Kan je er eventueel één kopen voor de 85mm...
Zou kunnen. Volgens mij moet je NEF-ondersteuning aanvinken tijdens de setup.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dit is allemaal 1 op 1 overgezet zonder nabewerking. JPG gebruikt, omdat photoshop de raw's neit herkent?.
Ah ok. Zal es kieken of dat nog lukt. Is wel beter dan die jpg's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou kunnen. Volgens mij moet je NEF-ondersteuning aanvinken tijdens de setup.Kan je tenminste de belichting, witbalans, enz. achteraf nog enigszins aanpassen.
JPG is voor paupers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah ok. Zal es kieken of dat nog lukt. Is wel beter dan die jpg's.
Nee, dat werkte ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
JPG is voor paupers.
Handmatig openen ging dus ook niet (drag & drop)?
Orale seks?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Hmm misschien iets van een duikvakantie gaan doen ofzo
Orale seksquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Orale seks?
Ik hou niet van duiken, Cue.
Tukquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Orale seks
Maar jij hoeft ook niet mee op vakantie
[..]
Tuk
Op dit moment is alles nog een optiequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat is waar.
Gambia een optie voor jou?
En je vakantiegeld dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment is alles nog een optie
Maar heb zo weinig geld
Ik kreeg niet zoveel omdat gedeelte in dec al was uitbetaald (iets met nieuwe medewerker).. En op vakantie in maart geweest, dusja.. opquote:
Moet je maar niet op zo'n dure dansschool zitten!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg niet zoveel omdat gedeelte in dec al was uitbetaald (iets met nieuwe medewerker).. En op vakantie in maart geweest, dusja.. op
De lessen voor komend seizoen moet ik nog betalenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Moet je maar niet op zo'n dure dansschool zitten!
Is dat nog een beetje te betalen? Ik heb nu een mental image dat ik Rico met een glimlach op z'n gezicht voorbij zie rijden in een Bentley...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lessen voor komend seizoen moet ik nog betalen
Lolquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Is dat nog een beetje te betalen? Ik heb nu een mental image dat ik Rico met een glimlach op z'n gezicht voorbij zie rijden in een Bentley...
Alleen VBA excel mini beetje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue trouwens een beetje verstand van VB-code?
Ooooh, dat is redelijk goed te doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Verschilt per dans / les / niveau. Maar ong 125 euro voor 15 lessen dacht ik.
iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Ooooh, dat is redelijk goed te doen.
Ik verwacht het niet. Nofi.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen VBA excel mini beetje.
Maar wie weet met wat logica dat ik wat kan betekenen
quote:My.Computer.Audio.Play((Reflection.Assembly.GetExecutingAssembly.GetManifestResourceStream( _
My.Application.Info.AssemblyName & ".waveFile.wav")), AudioPlayMode.Background)
Crap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hallo Nath!Hoe was je weekend?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
We hebben leuke duitse muziek geluisterd..
Ja, er werd weer wat afgemarcheerd in casa Dragan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
We hebben leuke duitse muziek geluisterd..
Lightroom werkt toch stukken beter voor RAW's?quote:
Vrouwtje is 100% hollands en ga haar nog niet raken..quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je 'vrouwtje' is Duits en je mag haar nog niet raken?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef Kreator het volgende:
Het is pas je vriendin als je haar geraakt hebt. Tot die tijd ben je BFF´s.
Te weinig gewerkt. Steeds eerder naar huis gestuurd worden is op een gegeven moment niet leuk meer. Hoe moet ik in godsnaam aan mijn uren komen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt.
Hoezo crap?Te veel gewerkt?
Te weinig seks?
Hmm, je werkt dus niet een vast aantal uren? Dus als je op het werk komt en na een half uur is er geen reet meer te doen dan sturen ze je naar huis?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Te weinig gewerkt. Steeds eerder naar huis gestuurd worden is op een gegeven moment niet leuk meer. Hoe moet ik in godsnaam aan mijn uren komen?
En seks, tja..
Lekker, lekker! All-inclusive en met de vriendin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
moikoffer en handbagage zo goed als gepakt, straks nog ff wat slapen want 01.00 vertrekken richting Schiphol
8 dagen Kos, here I come
![]()
wel met de vriendin, maar geen all-inclusive; logies+ontbijtquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker, lekker! All-inclusive en met de vriendin?Veel plezier, knakker. Ik zal er voor waken dat je in de OP blijft staan...
Je wordt wel ingeroosterd van 11 tot 7 bijvoorbeeld. Maar als er inderdaad geen reet te doen is, zoals de afgelopen maand, dan word je eerder naar huis gestuurd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmm, je werkt dus niet een vast aantal uren? Dus als je op het werk komt en na een half uur is er geen reet meer te doen dan sturen ze je naar huis?Vreemd. Wie bepaalt dat?
Jammer dat je dan ook meteen je uren niet krijgt uitbetaald... lijkt me wel heel lastig als je vaste uitgaven hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wordt wel ingeroosterd van 11 tot 7 bijvoorbeeld. Maar als er inderdaad geen reet te doen is, zoals de afgelopen maand, dan word je eerder naar huis gestuurd.
Manager bepaald dat. En eerst vragen ze je of je wil. Laatste tijd heb ik natuurlijk gezegd dat ik dat niet wil. Maar op een gegeven moment ben jij als enige optie over die eerder naar huis kan. Dus moet je.
Kom je wel een beetje rond dan met die flexibele inkomsten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wordt wel ingeroosterd van 11 tot 7 bijvoorbeeld. Maar als er inderdaad geen reet te doen is, zoals de afgelopen maand, dan word je eerder naar huis gestuurd.
Manager bepaald dat. En eerst vragen ze je of je wil. Laatste tijd heb ik natuurlijk gezegd dat ik dat niet wil. Maar op een gegeven moment ben jij als enige optie over die eerder naar huis kan. Dus moet je.
Ligt er een beetje aan wat je precies wil doen. Als je heftig wil bewerken dan moet je wel aan de Photoshop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lightroom werkt toch stukken beter voor RAW's?
Dat xoberso. Maar ik had geen nieuwe versie nodig. Tot nu dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je precies wil doen. Als je heftig wil bewerken dan moet je wel aan de Photoshop.
Op die Nikon-cd staat als het goed is nog wel een pauperconversieprogramma die van NEF 'universele' RAW maakt die Photoshop wel leest. Maar ja, da's weer een extra stap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat xoberso. Maar ik had geen nieuwe versie nodig. Tot nu dan.
Donders blij dat ik met haar wat heb en niet met die ouders.. :-)quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar vertel eens wat meer Bas. Je was gisteren bij haar ouders? Nou? Hoe ging dat?
Ik vroeg ook niet of je haar ouders ook wil duwen in een extragigantische incestorgie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Donders blij dat ik met haar wat heb en niet met die ouders.. :-)
Misschien bedoelt ie te zeggen dat ze lelijk en/of irritant zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet of je haar ouders ook wil duwen in een extragigantische incestorgie.
Kon je het goed met ze vinden?
Ik weet het niet, Cue. Baron is vaak wat cryptisch in z'n posts...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie te zeggen dat ze lelijk en/of irritant zijn?
Ja, maar dat staat hier buiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Of ik ben een complete klapmongool, dat kan natuurlijk ook.
Zou het een voorbode zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat hier buiten.
Je bovengemiddelde interesse hier is in elk geval op z'n minst opvallend te noemen..
Ik vind het leuk, roddel en achterklap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat hier buiten.
Je bovengemiddelde interesse hier is in elk geval op z'n minst opvallend te noemen..
De grote verandering, apocalyps, zeg het maarquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grote verandering, apocalyps, zeg het maar.
Ik wil AOW. En een huisje in Phuket.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef Kreator het volgende:
En ik wil naar huis. Vakantie vieren..
En dat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil AOW. En een huisje in Phuket.
Ik mag ze wel graag, eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Donders blij dat ik met haar wat heb en niet met die ouders.. :-)
in dit geval vermoed ik:quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ze zei echt dat ze al twaalf is!"
Is zeker lastig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jammer dat je dan ook meteen je uren niet krijgt uitbetaald... lijkt me wel heel lastig als je vaste uitgaven hebt.
Maar ik neem aan dat dit werk ook geen levensdoel is.
Het lukt wel, maar is lastig. Vooral nu lukt het wel omdat ik nu mijn school niet hoef te betalen. Dus dat scheelt al 300 euro per maand. Maar ik ben natuurlijk wel aan het sparen, vooral in de zomervakantie, om mijn school te kunnen betalen en iets ruimer te kunnen leven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom je wel een beetje rond dan met die flexibele inkomsten?
Maar, zie het positief in: minder contact met kansenjongeren die 's nachts nog even bij de MacDrive komen rellen.
Hoeveel uren doe je daar dan gemiddeld in een week? Betaalt dat nog een beetje goed, tot 2:00 's nachts werken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is zeker lastig.
En nee, het is een bijbaantje. En dat zal het ook altijd blijven.
Als ik straks afgestudeerd ben heb ik nog niet direct een baan, dus blijf ik hier werken voor in ieder geval de vaste lasten tot ik een fatsoenlijke baan heb en zekerheid heb bij die baan.
De zekerheid heb ik namelijk nu bij deze, aangezien ze me al hebben laten weten dat ik in April een vast contract mag verwachten.
[..]
Het lukt wel, maar is lastig. Vooral nu lukt het wel omdat ik nu mijn school niet hoef te betalen. Dus dat scheelt al 300 euro per maand. Maar ik ben natuurlijk wel aan het sparen, vooral in de zomervakantie, om mijn school te kunnen betalen en iets ruimer te kunnen leven.
Ik ben zojuist op FB vrienden geworden met Linda.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
in dit geval vermoed ik:
"Ze zei echt dat hij al twaalf is!"
Nu in de zomervakantie? Ik sta ingepland voor ongeveer 20 uur per week (wat ik het afgelopen jaar ook deed in het weekend alleenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoeveel uren doe je daar dan gemiddeld in een week? Betaalt dat nog een beetje goed, tot 2:00 's nachts werken?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben zojuist op FB vrienden geworden met Linda.
Da's geen vetpot nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu in de zomervakantie? Ik sta ingepland voor ongeveer 20 uur per week (wat ik het afgelopen jaar ook deed in het weekend alleen) en word nu dus regelmatig eerder naar huis gestuurd.
Het maakt niet uit tot hoelaat je werkt of op welke dag je werkt (behalve 1e en 2e paasdag en 1e en 2e kerstdag), je krijgt gewoon een standaard loon, dat sowieso 75 cent per uur boven het minimumloon zit.
Ik verdien ondertussen 9,30 netto.
Nou ja, als ze er echt om vraagt...quote:
Zullen we?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:48 schreef Kreator het volgende:
9,30 euro netto? Da's best wel heel veel..
Das gewoon 1900 euro netto als je fulltime zou werken... ? Bij de Mac?
Ikea.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
waar kan ik goedkoop een kast kopen?
ik moet nog een kast hebben voor boven m'n bureau en het liefst in onbehandelde eiken, of anders grenen.
ojah, het mag ook niet teveel kosten. weet iemand een adresje?
De kringloopquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
waar kan ik goedkoop een kast kopen?
ik moet nog een kast hebben voor boven m'n bureau en het liefst in onbehandelde eiken, of anders grenen.
ojah, het mag ook niet teveel kosten. weet iemand een adresje?
hebben ze daar ook blanke onbewerkte kasten?quote:
Wel in grenenfineer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hebben ze daar ook blanke onbewerkte kasten?
ik wil die kast namelijk gaan beitsen omdat ik in kersen niks heb kunnen vinden.
correctquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel in grenenfineer.Maar dat wil je dus niet.
kan ook een optie zijn.quote:
Denk niet dat je gaat slagen bij de Kwantum/Leenbakker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ook een optie zijn.
zometeen maar eens naar meubelboulevard enschede heenknappen.
anders van de week maar eens bij een kringloop kijken
Ja leuk weekend gehad. Stappen was gezellig. Was jij er nog?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed weekend? Hoe was het stappen in Eanske?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef norich het volgende:
[..]
Ja leuk weekend gehad. Stappen was gezellig. Was jij er nog?
Wat dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee.Achteraf gezien maar goed ook.
Ik denk niet dat we er lang zouden werken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zullen we?Zie ons zo staan als Beavis & Butthead.
Truffels eten helpt. Serieus. De psychedelische variant.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Mijn hoofdpijn is weg en komt straks drie keer zo hard terug.
De wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaat iemand van jullie nog naar de boeskool?
Neinquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaat iemand van jullie nog naar de boeskool?
Ik gok 38quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef norich het volgende:
[..]
Tukkertje hoe oud ben je dan? of is dat geheim?![]()
Aan de goede kant van de 30. Nog.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef norich het volgende:
[..]
Tukkertje hoe oud ben je dan? of is dat geheim?![]()
Ik nog niet echt.. ligt dat aan mij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mag ze wel graag, eigenlijk
Ja dat geloof ik welquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aan de goede kant van de 30. Nog.Maar wees gerust, qua geest ben ik nog jong.
Mja, ie bint nog kinderachtiger dan ik, en ik ben 28quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aan de goede kant van de 30. Nog.Maar wees gerust, qua geest ben ik nog jong.
Joa, moar dat hoolt mie jung, mien jung.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ie bint nog kinderachtiger dan ik, en ik ben 28
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Joa, moar dat hoolt mie jung, mien jung.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |