quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dirk, stel oe nog ne keer voor, denk niet dat rest zin hef om terug te kiekn
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:22 schreef TwenteFC het volgende:
Dirk, 22 joar jong. Twente supporter, zit op Saxion in Eanske en hoal van zoep'n.
LACH OONS MAAR UUT, DAT DUT OONS NICH WAT!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:58 schreef TwenteFC het volgende:
MAAKT ONS NIG UUT WAT IE D'R VAN VINDT!
WANT EANSKEDEE IS ONZE STAD, JOA!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 05:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
LACH OONS MAAR UUT, DAT DUT OONS NICH WAT!
ENSKEDE IS ONZE STAAADquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 05:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
WANT EANSKEDEE IS ONZE STAD, JOA!
Veel te vroeg voor \M/...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik zie dat ik precies op 13:49 postte, dus:
\m/
Geen idee, ik zat vunzige dingen te doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:31 schreef TwenteFC het volgende:
Even de zomer van 4 met Johan Derksen terug kijken, was wel de moeite waard zoals ik het gister las?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat vunzige dingen te doen
Dat doe je wel erg vaak de laatste tijd..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kusje op je vingertje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vinger onmeunig verbrand
Maar wel een heerlijke maaltijdsalade gemaakt voor de komende dagen op werk
Mwa, waren nogal wat irritante gasten. Kan ik snel chagrijnig van worden, hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kusje op je vingertje.Lekker gewerkt gisteren?
Chatroulette?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, waren nogal wat irritante gasten. Kan ik snel chagrijnig van worden, haha![]()
Zometeen weer
Achachach, arme ziel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sterkte.Ik moet zo boodschappen doen. En naar de wc. En douchen.
quote:
Tja, ie moet toch wat als kearl?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat doe je wel erg vaak de laatste tijd..
Nee, vieze proat in chatroomsquote:
Zieltjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En iets van 10 shirts op de handwas.
Dat weet Bas wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Tja, ie moet toch wat als kearl?
He lekker dingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
RATM - Roll Right
*Tom Morello nadoet*
quote:
Alleen je neusje nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi!
Bedankt voor het kusje gisteren. Ik heb m'n neusje niet gewassen.
Ruigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef Redbaron het volgende:
Ff eten en dan maar eens richting Hengelo mn verjaardag vieren!
Lekkere sappige sapjes drinken
Grolsch draaitafelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef haakon het volgende:
Weekend!
Eem douchen en wat eten en dan richting verjaardag waar ik ff mag draaien![]()
[ afbeelding ]
Dat spul heb ik ook en is meer bedoeld voor spier- of gewrichtspijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey leuBen weer terug uit Duitsland. Gelijk maar ff langs de huisartsenpost vanwege een schaaf/brandwond wat is gaan zweren. Bij de apotheek in Duitsland gaven ze Voltaren emugel mee, maar daardoor werd het erger. Kut Duitsers.
Domquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey leuBen weer terug uit Duitsland. Gelijk maar ff langs de huisartsenpost vanwege een schaaf/brandwond wat is gaan zweren. Bij de apotheek in Duitsland gaven ze Voltaren emugel mee, maar daardoor werd het erger. Kut Duitsers.
Dan kunnen ze maar het beste je hoofd amputeren. Heb je nergens meer last van!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja het was ook dik dus ze dachten iets van een zwelling. Dan helpt het uiteraard wel. En die buld was ook zo over. Maar de ontsteking is erger geworden.
Verdeurie ja, die heb ik nu ook al een paar dagen niet gezien... zal wel flink ziek zijn van de behandelingenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar genoeg over mij. Hoe is het met Selma?
Die meuk helpt niet tegen zwellingen. Ontsmetten en eventueel calendulan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja het was ook dik dus ze dachten iets van een zwelling. Dan helpt het uiteraard wel. En die buld was ook zo over. Maar de ontsteking is erger geworden.
Hoi Basquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |