Goedenavond mensen,
Ik heb een vraagje. TS werkt bij een bekende elektronicawinkelketen als een hardwerkende parttimer.

Ondanks het niet geweldige loon, heb ik het daar toch prima naar mijn zin. Ik werk er nu vijf jaar en toen ik er begon, was ik nog bezig met mijn laatste jaar op het MBO. Die "studie" heb ik afgerond. Nu val ik binnen het bedrijf binnen salarisgroep B, want betekent dat ik 5% extra loon krijg boven het minimumloon. Daarnaast is er ook een salarisgroep C. Deze groep krijgt een 10% extra bovenop het minimumloon wanneer men een MBO diploma niveau 4 of 3 heeft behaald. Nu heb ik al zeker 4 jaar een MBO diploma niveau 4 op zak en ben ik bijna klaar met mijn HBO opleiding. Maar in die 4 jaar ben ik telkens in salarisgroep B geschaald (5% extra) ipv salarisgroep C (10% extra).
Mijn vraag is of ik recht heb op het geld dat ik de afgelopen jaren ben misgelopen of dat ik hierbij naast de pot pis. Ik denk het laatste omdat ik het waarschijnlijk zelf had moeten aangeven. Maar extra vragen kan natuurlijk geen kwaad. Ik vraag het nu hier omdat diegene die hier overgaat op vakantie is en ik er toch wel snel een duidelijk antwoord op wil hebben. Want mocht ik er toch recht op hebben, dan praten we toch over flink wat euries. Mocht ik er geen recht op hebben, dan weet ik dat ook. En weet ik in ieder geval wel dat mijn functiegroep in ieder geval snel moet worden aangepast.
Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Alvast bedankt een fijne nacht gewenst.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zinedinho op 04-08-2012 08:32:38 ]