Ik tip die MUTS van een Kim...
quote:Ik nomineer ze ALLEMAAL.
Op 15 september 2000 00:46 schreef Bertje het volgende:
Nomineer hier uw eerste afvaller.
Dan maar geen gratificatie
V
quote:bij de weg... het is Kim helemaal of helemaal niet. Alleen haar muts nomineren vind ik toch een beetje zielig...
Ik tip die MUTS van een Kim...
V
quote:Oke, oke. Dan maar een rooie erin. Is Tara ook weer blij.
Op 15 september 2000 00:49 schreef Verbal het volgende:
bij de weg... het is Kim helemaal of helemaal niet. Alleen haar muts nomineren vind ik toch een beetje zielig...V
quote:Goed, dan voor alle liefhebbers: Meer Rooien!
Op 15 september 2000 00:57 schreef Havoc het volgende:
En niet alleen Tara
quote:Ik moest er wel om lachen hoor, toen hij in het bejaardentehuis voor die oudjes ging zingen. Volgens mij zag ik er eentje stiekum z'n gehoorapparaatje een paar streepjes zachter zetten.
Op 15 september 2000 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik nomineer Ali want 108 dagen gezang, nee dank je. Alhoewel: dat kan een heerlijke irritatiefactor zijn straks.
quote:Ligt er natuurlijk helemaal aan WAT 'ie zingt. Wat ik vanavond hoorde: NAH
Op 15 september 2000 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik nomineer Ali want 108 dagen gezang, nee dank je. Alhoewel: dat kan een heerlijke irritatiefactor zijn straks.
Dan ben je pas zielig. Hoewel, natuurlijk wel weer leuk voor de irritatiefactor in het huis.
quote:Da's volgens mij Leo. K'moet wel wennen aan die nieuwe namen hoor!
Op 15 september 2000 01:08 schreef Ali Salami het volgende:
Mag ik die yup met zijn Mercedes en zijn huskies nomineren? Dank U!
quote:Sh*t, valt het op als je die dingen zachter zet?
Op 15 september 2000 01:01 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moest er wel om lachen hoor, toen hij in het bejaardentehuis voor die oudjes ging zingen. Volgens mij zag ik er eentje stiekum z'n gehoorapparaatje een paar streepjes zachter zetten.
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens... Eerst alle saaie mensen eruit en dan mogen de irritanten lekker overblijven.. Dat word goede televisie... anders wordt het zo saai... bluh..
Op 15 september 2000 06:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb het liefst dat de minst irritante, meest meegaande bewoner het huis uit gestemd wordt. zie BB Amerkia bv. Alle wat extremere aparte figuren zijn het huis uit gestemd en de meeste Amerikanen vinden er daarom weinig meer aan. Dus nu eens niet die irritante figuren eruit stemmen, maar juist erin houden, anders val ik straks in slaap voor de buis. Actie wil ik zien! niet jaknikkend amen zeggend meeloopspul.
Tja, nomineren doe je de personen die je het minst mag, maar het is inderdaad intressanter als de personen die je irriteren erin blijven...
TopoMan
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 15-09-2000 22:21]
quote:Woehahahaha!
Op 15 september 2000 01:01 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij zag ik er eentje stiekum z'n gehoorapparaatje een paar streepjes zachter zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |