Mohammed Ali moet blijven!
quote:Mee eens!
Op 18 september 2000 14:09 schreef Zanderrr het volgende:
En Georgie mag ook opzouten. nog zo'n kleurloos figuur..
Maareh... Kim moet blijven hoor.
quote:Maar ja als bewoner zijnde is je eerste zorg natuurlijk niet dat het goeie televisie oplevert. Je wilt een leuke tijd hebben en er uiteindelijk met de poen vandoor gaan. Merk mijn woorden: alles wat een leuke tijd in de weg staat, wordt eruit geknikkerd. En Ali Kabaali is ongetwijfeld de eerste.
Op 15 september 2000 10:24 schreef Xhorder het volgende:
Eerst alle saaie mensen eruit en dan mogen de irritanten lekker overblijven.. Dat word goede televisie... anders wordt het zo saai... bluh..
I rest my case
Georgie, Ferdi, Robin, Kim en Annet (die tewentese miep) zijn saai en nietszeggend. Opzouten met dat flutvolk.
Ik wil oorlog en ergenis zien!
Trouwens het toilet zal waarschijnlijk dan ook wel weer frisser ruiken.
Alles eruit, en dan een Fok!-deligatie in het huis! Paar leuke, prominente figuren, inclusief laptopje in dat huis, en dán lijkt met me weer leuk!
Ik meld me vast aan, meer vrijwillige vervangers?
En als dat niet mag, dan in ieder geval dat mens er uit wat de hele tijd zei dat ze zich zo jong voelde, en daardoor extra oud over kwam, want als je jong bént zeg je toch niet dat je je jong vóelt?
Grote schop!
De druppel voor mij kunne we niet hebben aanstellers Maargoed dat ik niet officieel ga stemmen anders had de irritantste weer een stem
Oke, genoeg gezeurd alweer...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 19-09-2000 03:18]
Bianca vind ik de leukste tot nu toe.
quote:*shrug* .. lijkt me niet, maar goed. Dit is toch een enigszins interessant onderwerp. Dus daarom maar hier. Laat dat nomineren maar even zitten, en probeer dit raadsel op te lossen.
Geplaatst door Havoc (Moderator) - dinsdag 19 september 2000 18:57Daar is dit:
http://www.fokforum.nl/showtopic/18528topic al voor aangemaakt. Graag daar verder posten. Deze gaat op slot.
Er zitten 12 mensen in het huis. Er moeten er 3 overblijven. Dus moeten er 9 mensen uit. Elke 14 dagen iemand. 9*14 = 126. Zo lang duurt het programma niet, dus wat is het schema? Weet iemand dit? Gaan d'r soms de eerste keer al 2 uit of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |