Wellicht dat ik je dan nog ergens zie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:00 schreef Littlecreep het volgende:
Woensdag even langs de kant staan. Zit dan toch in dat gebied.
psst. Alle beetje wedstrijden in Nederland met een beetje nivo finishen minimaal 1x in Limburg.quote:altijd leuk de ronde van beneden de rivieren
Straks zullen ze het nog wel op de kant gooien, maar dan nog finish pas rond half zes denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit gaat een latertje worden, want ik heb niet het idee dat de 2 vooraan hard rijden.
Twee uur geleden lagen ze ongeveer 20 minuten achter op het schema. Dat wordt alleen maar meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef Pino112 het volgende:
Planning was dat ze rond 16u in Oostkapelle zouden zijn, maar dit zal wel later worden denk ik.
Iemand enig idee hoelaat ongeveer?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook L1 zendt live uit.
Net terug van boodschappen doen.
Nog niet heel veel gemist volgens mij.
Buiten de AGR zend de NOS geen enkele wedstrijd die onder de grote riviersen plaatsvind uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef Sautor het volgende:
Heeft de NOS nu niet eens ergens een stream online staan, of kijk ik nu scheel?
Die hebben dus het laatste uur amper 25km gereden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Koplopers gegrepen in no time. Nog 74 km.
Roepquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Oke, roep maar als ze bij Domburg zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |