Vind ik ookquote:
Sodomie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef Beach het volgende:
sorry van al die keren dat ik je beschuldigde van sodomie trouwens
Dat eerste reken ik niet tot sodomie, dat laatste wel. Congrats, je bent nu een dierenneuker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
Nu gaat iedereen denken dat ik homo ben of seks met dieren heb ofzo
Ik ook niet maar sommige mensen welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat eerste reken ik niet tot sodomie, dat laatste wel. Congrats, je bent nu een dierenneuker.
Dankjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Usernames
Nee hoor. Ik zit maar te grappen. Je bent wel een beetje cool a mattie jweetz.
jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bestaat er een soortgelijk woord voor k-pop fans? K-boos?
HOAXquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Paul het volgende:
Ik maak me zorgen om die jongen, dag en nacht zit hij in de slowchats. Hij komt nooit buiten enzo.
Ik kan wel een keer langs hem fietsen, hij woont namelijk vlakbij mij.
Ik ben hetero hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 06:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
Er was ooit een verhaal op hier dat wp iets met een man had. Volgens mij was er zo'n uit de kast topic?
En dat verhaal over ontucht met dieren :s?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 06:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben hetero hoor
Maar Dalando had wel een uit de kast topic
Hmmkeeeeeyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
Iedereen kent hem wel, deze goedlachse jongeman en altijd paraat voor een vriendelijk woordje.
Qftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Komt bij mij over als een dikke zolderkamerautist die de FOK!bazen hun kont likt om zo hier geaccepteerd te worden. Misbruikt de "" doorgaans en heeft de autistische trekjes van een ICT nerd.
Tevens is 62 posts per dag best ziek, ga eens achter je computerscherm vandaan met dit mooie weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |