Ik heb 3 maanden geleden een ongeluk gehad met mijn auto.
Een auto reed door rood en ramde de zijkant, hij ging er vervolgens vandoor.... waarna ik de achtervolging inzette. Politie probeerde bij ons te komen op de wegen die ik doorgaf, en ook het corps van de stad in welke richting hij vluchtte werd ingeschakeld.... kortom het leek wel een film!
2.5 maand later was het politieonderzoek afgerond (kenteken invoeren en naam + adres lezen), en kon mijn verzekerig aan de slag. Mijn autootje werd total loss verklaard door de expert

, ik zou er 500 euro voor krijgen.
Nu krijg ik een brief van Univé (verzekering van de dader) dat hij beweerd door oranje te hebben gereden en dat ik alleen met getuigen mijn gelijk kan aantonen!
M.a.w. hun klant pleegt een misdrijf (art. 7) doorrijden na een aanrijding, en men heeft nog de moed om mij de schuld in de schoenen te schuiven en met een beetje pech kan ik dus ook zijn schade gaan betalen.
Ik ga niet verzinnen dat er wel getuigen van waren, kan ook niet want dit staat al in het proces verbaal.
Klacht: Univé die denkt dat hun klant een andere reden had om te vluchten, dan schuldig aan het ongeval te zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cucumissativus op 03-08-2012 20:10:17 ]