Ik zei net precies hetzelfde maar dan in andere bewoordingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen zo nu en dan een (zonder het te laten merken) een blik werpen en continu compleet je nek draaien om te kunnen staren naar de meiden waar je vriendin bij is. Ik hoop dat je de nuance begrijpt.
Elke man kijkt, dat klopt. Alleen heb je als man er alsnog (een beetje) controle over en kun je het (een beetje) bijsturen. Het is gewoon onbeschoft tegenover je vriendin.
Zo romantisch, dat wederzijdse vertrouwenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ik moet toch weten met wie hij smst
watquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ik moet toch weten met wie hij smst
Hoezo? je kan het toch beter voor zijn dan dat hij vreemd gaat en je het niet doorhebt... Misschien wel op zijn werk...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg doorzichtig hè..
Als je je vast inschrijft op lexa oid heb je met heel erg veel gelieg een date als je vrijgezel bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:52 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig zijn geschiedenis door....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:01 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Hoezo? je kan het toch beter voor zijn dan dat hij vreemd gaat en je het niet doorhebt... Misschien wel op zijn werk...
Idd ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:03 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Je zou als vriend met zo'n vriendin bijna expres vreemd gaan, gewoon om te trollen
wat is demagogisch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Spreek hem eens demagogisch aan, dat werkt vast wel.
Dit soort gedrag lokt gewoon uit tot vreemdgaan...al is het alleen maar om te kijken of jou detective skills wel goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:01 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Hoezo? je kan het toch beter voor zijn dan dat hij vreemd gaat en je het niet doorhebt... Misschien wel op zijn werk...
Alle vrouwen zijn hetzelfde. Jaloer jaloers jaloers en projecteren alles op hun man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:04 schreef AdoraBelle het volgende:
En hij ontkent het? Wat een eikel...
Ik zou een serieus gesprek met hem voeren hierover.
De persoon proberen te overtuigen van een onwaarheid door in te spelen op logica en dergelijke.quote:
Ik ben helemaal niet onzeker. Dat is ook niet nodig. Ik ben mooi en ik studeer aan het HBO en ik heb een vriend. dus waar zou ik onzeker over moeten zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..].
We hoeven je niet onzeker te maken, je bent het namelijk al.
aha... dank je Frankquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De persoon proberen te overtuigen van een onwaarheid door in te spelen op logica en dergelijke.
Het is hbo, liefjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet onzeker. Dat is ook niet nodig. Ik ben mooi en ik studeer aan het HBO en ik heb een vriend. dus waar zou ik onzeker over moeten zijn?
Dat je huMor niet grappig is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet onzeker. Dat is ook niet nodig. Ik ben mooi en ik studeer aan het HBO en ik heb een vriend. dus waar zou ik onzeker over moeten zijn?
Waarom vertrouw je hem niet en controleer je zijn privégesprekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Alle mannen zijn hetzelfde. Zwak zwak zwak en moeten naar andere vrouwen kijken omdat hun piemel dat zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hetzelfde. Jaloer jaloers jaloers en projecteren alles op hun man.
Niet ons allemaal over één kam scheren hé...als mijn vriend een lekkere kont over het hoofd ziet dan wijs ik hem daar wel op..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hetzelfde. Jaloer jaloers jaloers en projecteren alles op hun man.
lief doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alle mannen zijn hetzelfde. Zwak zwak zwak en moeten naar andere vrouwen kijken omdat hun piemel dat zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |