waar slaat dit nou weer op... je bent zelf een zeikerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Wat is dat met al die zeikwijven op KLB tegenwoordig?
Hij moet naar mij kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef rosepetals het volgende:
Bovendien, het is maar goed dat al die mannen kijken, goed voor ons ego.Bekijk het van de zonnige kant TS.
Jou heeft hij zelfs gekozen als zijn meisje.quote:
Dat moet je niet te vaak willen. Stel je eens voor dat jij een prachtig schilderij koopt en alleen naar dat schilderij mag je kijken.... Op een gegeven moment gaat dat schilderij vervelen, terwijl als je iemand naar andere schilderijen laat kijken ziet diegene wat voor prachtig schilderij die toch eigenlijk heeft. Een beetje relativeren moet je het.quote:
Misschien ben je te lelijk. Bovendien, hoe kan je vriend dat weten zonder naar vergelijkingsmateriaal te kijken.quote:
Het is gewoon best een belediging/egokrenker etc. als hij zit te kijken naar voorbij lopende meisjes waar zij bij is dan weet je ook al gelijk wat voor een mak lammetje hij wordt wanneer hij feedback krijgt van een van de meisjes die hij bekijkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jou heeft hij zelfs gekozen als zijn meisje.
wtf, come on gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is gewoon best een belediging/egokrenker etc. als hij zit te kijken naar voorbij lopende meisjes waar zij bij is dan weet je ook al gelijk wat voor een mak lammetje hij wordt wanneer hij feedback krijgt van een van de meisjes die hij bekijkt.Snap TS wel.
Dat meen ik wel. Die mannen zijn gewoon heel makkelijk in te palmen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
wtf, come on gekdat meen je toch niet?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heeft niks met ontrouw te maken...kijken mag toch?
Jij zit ook naar je MBP (?) te staren...ieder zijn/haar ding.
MacBook Pro. TS is hipster en zoekt aandacht, ergo klacht ongegrondquote:
Dat ontken ik ook nergens. Mijn post is gericht op de mannen die hun nek verdraaien wanneer ze een mooie vrouw zien lopen. Verder is even kijken helemaal niet erg dus. We kunnen schoonheid allemaal waarderen. Maar doe het dan niet op zo'n lelijke manierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een man heeft een gerichter blikveld dan de vrouw. Daarom kan de man bijna nooit ongemerkt naar vrouwen kijken en andersom wel. Ts is dus tamelijk hypocriet bezig. Daarbij vermoed ik dat ze het wat aandikt allemaal en geven even boos is op haar vriendje. Dat draait allemaal wel weer bij.
Geloof ik echt geen ruk van. Ik vind het gewoon normaal en zou het vreemd vinden als een man het niet deed. Betekent heus niet dat die man vreemd gaat ofzo (of makkelijk in te palmen is). Het is gewoon een natuurlijk proces.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat meen ik wel. Die mannen zijn gewoon heel makkelijk in te palmen.
Ja ik weet precieze verhaal niet, maar als hij de aandacht meer had liggen bij de voorbij lopende meisjes i.p.v haar ja dan mag je dat wel afvragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Geloof ik echt geen ruk van. Ik vind het gewoon normaal en zou het vreemd vinden als een man het niet deed. Betekent heus niet dat die man vreemd gaat ofzo (of makkelijk in te palmen is). Het is gewoon een natuurlijk proces.
en jij een schop in je kut als je het waagt ooit eens naar een andere man te kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef -supergirl- het volgende:
Schop voor z'n hol kan die krijgen.
Vogelaar, ik ben het volledig met je eens makker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moet ik me als gezonde jonge kerel nou gaan schamen dat ik mooie vrouwen aantrekkelijk vind? Het lijkt potverdori wel of het niet okee meer is als je laat blijken dat je vrouwen lekkere dingen vindt.
Maar daar gaat het ook niet om, TS. Het gaat erom dat jij er niet mee kunt omgaan. Het probleem ligt dus bij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |