Allebeiquote:[b]De een keurt het af, de ander kan het begrijpen (of allebei ).
ga een gesprek aan met je werkgever en vraag het gewoon. en vermeld in het gesprek wat je hierboven schrijft: je hebt er veel geleerd en dat je het gevoel hebt op een nare manier weggestuurd te worden. wie weet ligt het heel anders. je geeft in ieder geval je werkgever positieve feedback en wie weet helpt het bij komende sollicitaties of zoals je zegt, wie weet kom je ze ooit nog eens tegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef escargot het volgende:
Vorige maand kreeg ik het vervelende nieuws te horen dat mijn contract niet werd verlengd.
Gevoelsmatig heb ik keihard gewerkt, dus dat versterkte de teleurstelling.
Mijn gevoelsmatige reactie wat ik vervolgens toch in gedeelte ook daadwerkelijk heb getoond, is door niet meer fanatiek met het werk bezig te zijn.
De een keurt het af, de ander kan het begrijpen (of allebei ).
Per volgende week hoefde ik nog maar 3 weken te werken, zodat ik aan het einde mijn vakantiedagen kon opmaken. Echter had ik vandaag een gesprekje waarin ze de leidinggever mij te kennen gaf dat hij mij de ruimte wilde geven om te solliciteren, en dat ik vanaf volgende week al niet meer aanwezig hoefde te zijn. Enerzijds vond ik dit een prima gedachte, maar anderzijds verlaat ik dit bedrijf nu met een bittere smaak. Ik had toch een kans gekregen, heb veel geleerd, en ja.. je weet het niet, je kan ze ooit nog eens tegen het lijf lopen.
Ik denk dat mijn contraproductiviteit van de afgelopen weken dit besluit heeft doen bekrachtigen... wat vinden jullie.. begrijpelijk of misschien toch ook een beetje dom?
Onbewust bevestig je hiermee dus hun vermoedens, zo van "zie je wel"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef escargot het volgende:
Vorige maand kreeg ik het vervelende nieuws te horen dat mijn contract niet werd verlengd.
Gevoelsmatig heb ik keihard gewerkt, dus dat versterkte de teleurstelling.
Mijn gevoelsmatige reactie wat ik vervolgens toch in gedeelte ook daadwerkelijk heb getoond, is door niet meer fanatiek met het werk bezig te zijn.
De een keurt het af, de ander kan het begrijpen (of allebei ).
Per volgende week hoefde ik nog maar 3 weken te werken, zodat ik aan het einde mijn vakantiedagen kon opmaken. Echter had ik vandaag een gesprekje waarin ze de leidinggever mij te kennen gaf dat hij mij de ruimte wilde geven om te solliciteren, en dat ik vanaf volgende week al niet meer aanwezig hoefde te zijn. Enerzijds vond ik dit een prima gedachte, maar anderzijds verlaat ik dit bedrijf nu met een bittere smaak. Ik had toch een kans gekregen, heb veel geleerd, en ja.. je weet het niet, je kan ze ooit nog eens tegen het lijf lopen.
Ik denk dat mijn contraproductiviteit van de afgelopen weken dit besluit heeft doen bekrachtigen... wat vinden jullie.. begrijpelijk of misschien toch ook een beetje dom?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef 8baan het volgende:
Als je de kantjes eraf loopt dan vaal je op dat moment.
De slechte werkgever gebruik je dan als excuus voor je falen.
Gewoon tot op laatste dag 100%. Achteraf ben je dan baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |