Dag van zijn leven? In de kwalificaties eerder deze week was hij ook al erg goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij de dag van zijn leven had. Betwijfel of hij het in Rio weer zo goed gaat doen, maar who knows.
http://www.amusingplanet.(...)ool-training-or.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Meh. Bij de Chinese zwemmers doen ze dat bijvoorbeeld dus totaal niet meer.
Maar goed, roep maar lekker wat
We zijn nog in de race voor 4 zeilmedailles, twee medailles bij de paarden, een zwemmedaille, Epke, hockey.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Maver24 het volgende:
ik vraag me nu nog af, wie van al die andere nederlandse atleten zijn nu nog echte medaille kanshebbers
Waar ik nu aan denk ik , Surfen, Paardensport team , zwemmen
meer nog ?
Ja tweede worden met al die beperkte middelen. pfoeh, zwaar gefaald inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb jij het ook zwaar aangezien feyenoord ook redelijk faalt
Vrouwen. Mannen een medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh ja,
Hockey vrouwen en mannen ?
Dat eerste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schieten
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.quote:
En deze aandacht zorgt er toch voor dat nog meer mensen deze sport willen beoefenen. Al is het alleen maar om te kijken hoe het nou echt is. Dat is altijd positief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Scheelt dat er nu 3 hele jonge goede jongens zijn en dat ze met elkaar kunnen trainen en zich aan elkaar op kunnen trekken. Daarnaast kunnen ze dus ook als team aan belangrijke wedstrijden meedoen. Dat had Wietse niet. Die was de enige met zo'n niveau hier.
Dat telt toch niet voor jouw? Jij noemt goud aleen goed en het is eredivisiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tweede worden met al die beperkte middelen. pfoeh, zwaar gefaald inderdaad
Deze man heeft gelijk. Die landen zijn zo gestoord als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.
Maar verdedig deze 'democratie' vooral tot in de treurnis verder hoor.
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat telt toch niet voor jouw? Jij noemt goud aleen goed en het is eredivisie

Ze hebben een groot toernooi gewonnen laatst. Maar bij beachvolleybal kan iedereen van elkaar winnen in de top.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ook mannen beach volley of zijn ze meer outsiders
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef kilon het volgende:
Dit was toch een prachtig toernooi. Ik heb genoten
Had ie het maar af moeten maken. Kansen gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef plerda het volgende:
Rick had het goud verdient niet die tering aziaten.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |