Meh. Bij de Chinese zwemmers doen ze dat bijvoorbeeld dus totaal niet meer.quote:
Ik zou je computer en TV dan maar door het raam gooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Die aziaten gun ik echt geen 1 plak meer deze os.
Ik bedoel, als je ziet dat je tegenstander meteen in de x schiet, kan het alleen maar beter als je recht in de roos schiet. En dat is vrijwel onmogelijk, ook al deed hij dat in de halve finale. Maar nu komt de extra druk erbij kijken en dan geef je het toch eerder op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan is hij dus slechter dan de Chinees, want voor hem was het niet onmogelijk.
Ja want er zijn geen sporters die dat nooit aflerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die chokemomenten leert ie af, want dat is gewoon pure ervaring op het hoogste podium. Deze OS hebben hem veel goed gedaan. Als 21-jarige debutant heeft ie behoorlijk staan schieten. Het blijft een ondankbare plek, maar over vier jaar staat ie er gewoon weer.
Je bedoelt: bij geboorte aanwijzen voor een sport op grond van het DNA en weghalen bij de ouders en op internaten stoppen om jaren drillen later kampioen te worden.quote:
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die reacties zijn vooral treurig ja, niet echt lachwekkend.
Of wordt hij er in de 1/16 finale er uit geknald. Ligt zo dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die chokemomenten leert ie af, want dat is gewoon pure ervaring op het hoogste podium. Deze OS hebben hem veel goed gedaan. Als 21-jarige debutant heeft ie behoorlijk staan schieten. Het blijft een ondankbare plek, maar over vier jaar staat ie er gewoon weer.
Maar wel voor de meeste volgers denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Sautor het volgende:
Gelukkig zijn de OS niet het enige wat telt
Ja dan bakken ze er niks van en winterspelen is mooier. Ijshockeyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dat je dit zegt tijdens het winterspelen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.
Hij faalt `en'' in de strijd om goud-zilver `en'in de strijd om brons. dan heb je gewoon een kuttoernooi.
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je ziet dat je tegenstander meteen in de x schiet, kan het alleen maar beter als je recht in de roos schiet. En dat is vrijwel onmogelijk, ook al deed hij dat in de halve finale. Maar nu komt de extra druk erbij kijken en dan geef je het toch eerder op.
Oke man. Jij snapt het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.
Hij faalt `en'' in de strijd om goud-zilver `en'in de strijd om brons. dan heb je gewoon een kuttoernooi.
Ik wist niet dat China 3 biljoen had klaarliggen om bij elke geboren baby een uitgebreide DNA test te doen. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt: bij geboorte aanwijzen voor een sport op grond van het DNA en weghalen bij de ouders en op internaten stoppen om jaren drillen later kampioen te worden.
Churandy manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Maver24 het volgende:
ik vraag me nu nog af, wie van al die andere nederlandse atleten zijn nu nog echte medaille kanshebbers
Waar ik nu aan denk ik , Surfen, Paardensport team , zwemmen
meer nog ?
Nope, afstand tot het midden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schieten
Ik denk eigenlijk dat hij de dag van zijn leven had. Betwijfel of hij het in Rio weer zo goed gaat doen, maar who knows.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Zul je zien dat hij zich niet kwalificeert voor OS Rio.
Dan heb jij het ook zwaar aangezien feyenoord ook redelijk faaltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat er nu 3 hele jonge goede jongens zijn en dat ze met elkaar kunnen trainen en zich aan elkaar op kunnen trekken. Daarnaast kunnen ze dus ook als team aan belangrijke wedstrijden meedoen. Dat had Wietse niet. Die was de enige met zo'n niveau hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook over Wytse van Alten in 2000. Die staat nu door een verrekijker te loeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |