gefrustreerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op man trol steek die loempia in je reet.
Eens. Kansen genoeg om en de finale te halen en brons te winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Fok-it het volgende:
En al die mensen die denken dat een 4de plek een geweldige prestatie is, als je het hele toernooi zo goed presteert en de laatste 2 wedstrijden het zo laat hangen is dat echt niet goed hoor
sambal bij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op man trol steek die loempia in je reet.
Stream 6. Volleybalstream.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Boogschietstream lijkt er niet meer te zijn?
Wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
De sporters lezen niet mee, dus dat heeft geen effect. Bij een spannende pot gaan onze verwachtingen echter omhoog, en dan is het zuur als het net niet lukt. En dat is meer gebeurd deze Spelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
als we nog een (any given) plak willen halen, dan moeten we hier vantevoren echt ons bek over houden...begin te geloven dat zodra we "goud" roepen dat de NL sporter choket...
elke keer tzelfde gezeik...judo, wielrennen, fierljeppen, klottschieten, alles...
of we zijn te slecht
Nummer 6.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja hequote:
Oeiii wat heeft Vietnam je aangedaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Mijn moeder roept nu serieus naar boven of ik ook een loempia wil
Woon je nog steeds thuis dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Ik daag je uit om terug te roepen "rot op met je loempia"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Spleetogenvoedsel, 1 pot natquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Oeiii wat heeft Vietnam je aangedaan?
En wat heeft dit met China te maken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Één pot nat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat heeft dit met China te maken?
Of we horen nooit meer wat van hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Pff echt jammer en nu moet die jongen ook nog bij mart gaan zitten. Die slaapt de komende week niet. Maar over 4 jaar pakt die dat goud. Hij is 21, dus heeft nog een heel leven te gaan, dat goud komt er wel ooit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
als we nog een (any given) plak willen halen, dan moeten we hier vantevoren echt ons bek over houden...begin te geloven dat zodra we "goud" roepen dat de NL sporter choket...
elke keer tzelfde gezeik...judo, wielrennen, fierljeppen, klottschieten, alles...
of we zijn te slecht
't Wordt nog wat met al die gouden medailles over vier jaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Pff echt jammer en nu moet die jongen ook nog bij mart gaan zitten. Die slaapt de komende week niet. Maar over 4 jaar pakt die dat goud. Hij is 21, dus heeft nog een heel leven te gaan, dat goud komt er wel ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |