Ik zeg bewust oh ja, maar ik heb het net zelf maar opgezocht.quote:
Ah tnx. Ik was al bang dat ze d'r echt in geloofdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze hebben een x aantal jaar geleden waarschijnlijk eens zoiets mee gemaakt met 2 potjes op rij, sindsdien is het woord "jinx" het populairste woord in SPT.
Dat ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:20 schreef bfx het volgende:
[..]
Ah tnx. Ik was al bang dat ze d'r echt in geloofden
Ik hoefde alleen de nummer 1 in te vullen gelukkig. Anders had ik Rick op 3 gezet gezien z'n zeer hoge scores in de 1e en 2e rondes. En een Koreaan op 2 denk ik.quote:
Ik ook. Maar ik baal ook nog steeds van de vijfde plek van Hellenbrand.quote:
Wiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef Mestras het volgende:
En dan te bedenken dat de Belgen er weer zilver bij hebben
Lionel Cox, 50m liggend schieten.quote:
Dit ja. Allemaal net niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik baal ook nog steeds van de vijfde plek van Hellenbrand.
Dat zijn de meesten in die sport.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Cox ofzo geloof ik. Bij het schieten in elk geval, is zelfs een amateur.
Dat was er ook zo een ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik baal ook nog steeds van de vijfde plek van Hellenbrand.
http://nos.nl/os2012/audio/402434-van-der-ven-na-vierde-plek.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
Is er nog nergens een reactie van Rick? Ben wel benieuwd
Ja precies, aleen echt jammer dat die geen medaile heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reageert toch lekker luchtig, en terecht natuurlijk. Heeft gewoon een uitstekend toernooi achter de rug.
Leuk he!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reageert toch lekker luchtig, en terecht natuurlijk. Heeft gewoon een uitstekend toernooi achter de rug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |