abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 00:46:24 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_341982
Ik mis ze dit jaar
En met mijn zwak voor rood haar kan ik dit niet aan, daar moeten we wat aan doen

Dus hier mijn actie, als er bewoners bijgeplaatst worden moet dit een roodharige jongedame worden

Ik ga er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_341990
*kwijl*

*mooi* (rood is niet lelijk)

...... *stil* snif

Wow Tara.. maar als BB moderator wil ik haar het eerst ontmoeten

I'm getting too old for this....
pi_341991
HIHIHIHIHIHIHIHIHI!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:48:38 #4
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_341992
Er zitten aardig wat blonde dames in het huis. Een soort operation message ball met andrelon?

[edit] Damned spel vout! [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Bertje op 15-09-2000 00:51]

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_341993
Lieve Tara,

Ik ga je iets vertellen. Er is een programma, en dat heet 'Big Brother'. Sommige mensen zeggen dat het verslavend werkt, maar daar heb ik nog niets van gemerkt. (?).
In het programma is een regel, die stelt dat er elke twee weken iemand UIT moet.
Niet ERIN.

Maar ik wil je best ondersteunen in je actie hoor.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 00:50:49 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_341998
dank dank mensen voor jullie steun
Weathergirl, ik doelde op mensen als Mona, Anouk en Cyrille
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:51:04 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_341999
quote:
En met mijn zwak voor rood haar kan ik dit niet aan, daar moeten we wat aan doen
Maar ze hebben dit jaar wel een obligate allochtoon (oh, wat gemeheeheen)

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:53:19 #8
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_342006
quote:
Op 15 september 2000 00:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik mis ze dit jaar
Correct me if I'm wrong, maar vorig jaar zaten er toch ook geen redheads in het huis? Dit seizoen moeten we het helaas toch voornamelijk hebben van de domme (?) blondjes...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 00:55:30 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_342013
nee, vorig jaar waren ze er ook niet
toen zag ik het ook door de vingers
Maar dit is het 2e jaar, en weer geen rooien, tssk
pi_342020
quote:
Op 15 september 2000 00:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dank dank mensen voor jullie steun
Weathergirl, ik doelde op mensen als Mona, Anouk en Cyrille
I know, I know Tara... I was just kidding!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 00:58:25 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_342025
dan is het goed
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 september 2000 @ 15:23:51 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_356687
Nu Jolanda eruit is kunnen we deze actie ten uitvoer brengen
pi_356738
quote:
Op 15 september 2000 00:48 schreef Bertje het volgende:
Er zitten aardig wat blonde dames in het huis. Een soort operation message ball met andrelon?

over 3 weken lopen ze allemaal met een uitgroei van hier tot aan tokio...

[edit] Damned spel vout! [/edit]

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 september 2000 @ 19:27:45 #14
862 Arcee
Look closer
pi_357208
Niks rooie. Wat mij betreft krijgen we een babe met lang donker haar en donker bruine ogen
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 25 september 2000 @ 13:22:03 #15
2432 Nimue
keep your magic
pi_359510
Als echte rooie ben ik zeer vereerd dat TARA zo aan regelmatige confrontatie met roodharige schonen gehecht is dat hij ze zelfs in BB2 wil hebben. Mag het dan wel een leuke rooie zijn? Die ook meteen wint? Dat zou leuk zijn! Go TARA go! Ik ondersteun je aktie van harte, hoewel ik eigenlijk niemand toewens langer dan een uur in de buurt van MA/Darius te moeten verkeren. Iedereen die straks meer dan een week in zijn buurt is geweest en hem geen ernstig lichamelijk letsel heeft toegebracht verdient eigenlijk wel een dikke geldprijs vind ik!
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_359531
Zal ik me dan maar aanmelden tara
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 14:34:55 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_359693
Dinus, Llewella, gewoon aanmelden
Ik zie jullie wel als 1 van jullie het huis ingaat
pi_360616
Ik wil ook een mooie roodharige meid erind an ga ik ook kijken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')