ja maar jij hebt toch ook geen smaak?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had roze neon op mijn tenen in de vakantie, vond ik ook wel leuk
Hahaha, vindt iedereen dat nou opeens?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar jij hebt toch ook geen smaak?
Was een garpje...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hahaha, vindt iedereen dat nou opeens?![]()
I knowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was een garpje...
Nou Ladies, ik ga ff windhoos eraf flikkeren.
HOUDOEEEE!!!
Die zijn in het NLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat bestand dat hier rondgaat met die 300 miljoen boeken.. Zijn die in het Nederlands? En kunnen die alleen op de Kindle of ook op een ipad?
En zou die het op de ipad doen?quote:
Die kan je omzetten als het goed is met bijvoorbeeld calibrequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zou die het op de ipad doen?
Ik wil het wel proberen![]()
Had jij een linkje?![]()
Die doen het zelfs heul goed op een iPadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zou die het op de ipad doen?
Ik wil het wel proberen![]()
Had jij een linkje?![]()
Je hebt DMquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ja die doen het op de ipad. En ze staan nog op wetransfer dus ik kan ze naar je doorsturen.
Even je mailadres doormailen.
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was een garpje...
Nou Ladies, ik ga ff windhoos eraf flikkeren.
HOUDOEEEE!!!
Is zeker lekker weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef megamandy het volgende:
Lekker op het terras gezeten vandaagWat is het heerlijk weer, kon gewoon tegen de zon
Hoewel ik op het terras natuurlijk wel in de schaduw heb gezeten haha.
Heeeeeeeeel veel plezier. Maar dat zal wel lukken in Berlijn, ben jaloersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef Loqi het volgende:
Ingepakt![]()
Ik denk niet dat ik veel tijd heb om te posten de komende dagen, dus tot volgende week ergens![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef Loqi het volgende:
Ingepakt![]()
Ik denk niet dat ik veel tijd heb om te posten de komende dagen, dus tot volgende week ergens![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Ik mag C niet formatteren, ik ben niet bevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |