Inclusief reportage bedoel je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:19 schreef Braddie het volgende:
LAAT HET DE VOLLEDIGE UITGAVE ZIJN!!!!!!!!
Waar ik op hoop:quote:
Als ik die beelden bekijk hoop ik dat ze toch wel iets aan de kwaliteit gedaan hebben hoor..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:24 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik dacht ''leuk een nieuw Queen concert'', maar is het niet dezelfde als deze... ?
De trailer zegt voldoendequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als ik die beelden bekijk hoop ik dat ze toch wel iets aan de kwaliteit gedaan hebben hoor..
Om 22u (onze tijd) begint de ceremony. Ik zou wel de BBC kijken als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef RvLaak het volgende:
Hoe laat spelen Brian en Roger morgen?
Tenzij ze streamen, gaat dat niet lukken. Geen kabel hierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Om 22u (onze tijd) begint de ceremony. Ik zou wel de BBC kijken als ik jou was
nos.nl zendt het ook uit, maar dan met Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tenzij ze streamen, gaat dat niet lukken. Geen kabel hier
Ik heb de BBC iPlayer app, misschien kan ik daarmee ook kijken... Zo niet, komt er wel een upload op de hub of anders de nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
nos.nl zendt het ook uit, maar dan met Nederlands commentaar
Er zijn wel proxies geloof ik om bbc te kijken via hun site, maar dat moet je even uitzoeken
Oh, dat zeker ja! En dan alleen de hoogtepunten, hoef je niet 3 uur naar de tv te kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb de BBC iPlayer app, misschien kan ik daarmee ook kijken... Zo niet, komt er wel een upload op de hub of anders de nieuwsgroepen
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Persoonlijk had ik ook helemaal niets verwacht van QAL, toch bleek AL redelijk te presteren. PR was uiteraard vele malen beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:55 schreef PimD het volgende:
Het lijkt me sterk dat Brian + Roger + die Jessie J ofzo tot de hoogtepunten gaan behorenDat ze Paultje maar uit de mottenballen halen en gewoon weer keihard de beuk er in gooien
Ach, da's ook geen crime als er verder nog meer goede optredens zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh, dat zeker ja! En dan alleen de hoogtepunten, hoef je niet 3 uur naar de tv te kijken
Spice girls!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Persoonlijk had ik ook helemaal niets verwacht van QAL, toch bleek AL redelijk te presteren. PR was uiteraard vele malen beter.
[..]
Ach, da's ook geen crime als er verder nog meer goede optredens zijn
Wie weet zijn ze goed geconserveerd..quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die zijn de 30 ook al een tijdje gepasseerd hoor...
Reusachtig? Niet groter dan schermen bij normale concerten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Christiano82 het volgende:
Eerst reusachtige beelden van Freddie's vocale improvisatie van Live at Wembley '86 (zaterdag), gevolgd door Brian met een kippenvel-solo en We Will Rock You, waarbij Brian en Roger bijgestaan werden door een bloedgeile zangeres (ene Jessie J) die helemaal losging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |