Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Katten![]()
Ik moest vroeger zelfs huilen als ik m'n kat twee weken moest missen op vakantie
Indeed, je gaat je snel hechten aan huisdieren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sterkte, ik heb zelf ook katten en kan mij dus precies voorstellen hoe vervelend dit moet zijn.
Haha ja. Vroeger liet ik de kat nog naast m'n hoofd slapen en als die geeuwde dat stinkt zo verschrikkelijk en toch maakte het niet uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HerkenbaarHet moeten missen van je kat in bed enzo
Hetzelfde dat ik best vind dat ze om 6 uur sochtends over me heen gaat lopen en met d'r pootje tegen m'n gezicht gaat tikken om eten te krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Haha ja. Vroeger liet ik de kat nog naast m'n hoofd slapen en als die geeuwde dat stinkt zo verschrikkelijk en toch maakte het niet uit.![]()
Nu kan ik het niet meer hebben
Inderdaad, en dan nog lijken ze het niet erg te respecteren want ze luisteren nog steeds niets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hetzelfde dat ik best vind dat ze om 6 uur sochtends over me heen gaat lopen en met d'r pootje tegen m'n gezicht gaat tikken om eten te krijgen.Wat we allemaal wel niet opofferen voor die beesten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef SpecialK het volgende:
Doe even inderdaad een (recente) foto als je wil.
En je kat had jou zeker helemaal niet gemist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Katten![]()
Ik moest vroeger zelfs huilen als ik m'n kat twee weken moest missen op vakantie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |