Lekker gek doen. hihi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de Roasts wle heel leuk. Lekker incorrect
Nou precies dat was de indruk die ik ervan had toen ik 1 keer 5 min the Roast of Pamela Anderson meekreeg.quote:
Het is idd voor preutse Amerikanen die niks gewend zijn. En Ripley.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou precies dat was de indruk die ik ervan had toen ik 1 keer 5 min the Roast of Pamela Anderson meekreeg.
Amerikanen die zogenaamd over het randje gaan met platte grappen.
Zoiets geloof ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef Ang3l het volgende:
The Roast klinkt als een BBQ. Of zoals dragqueens het noemen: Reading.
Dat je elkaar verbaal probeert af te maken, maar nog wel onder het mom van good sport. Zoiets?
Ja, daar adverteert CC nu al 2 maanden mee.quote:
Zal een behoorlijke BBQ moeten zijn danquote:
En dan nog is het maar bij vlagen grappig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Het mag verdomme ook wel een beetje grappig zijn als je nagaat wat voor een batterij aan profs bezig zijn om die grappen te bedenken.
Dingen als The Daily Show, Colbert report, Jey Leno, Letterman vind ik eigenlijk altijd wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan nog is het maar bij vlagen grappig.
Maar goed, 90 procent van de Amerikaanse humor vind ik ook gewoon geen reet aan.
Idd, precies dat. Comedy's qua film vind ik ook zelden leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen als The Daily Show, Colbert report, Jey Leno, Letterman vind ik eigenlijk altijd wel vermakelijk.
Sitcoms bijna allemaal niet... cartoons weer wel....
Komt dat even goed uit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef Kreator het volgende:
Misschien vindt 90% vd Amerikaanse humor jou ook wel geen reet aan..
Films zijn idd ook meestal niet mijn ding, The Hangover vond ik wel ok weer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, precies dat. Comedy's qua film vind ik ook zelden leuk.
Maar om American Dad en zulks lig ik dan wel weer in een deuk.
Die heb ik toevallig gezien omdat echt IEDEREEN zei dat die toch echt heel grappig was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Films zijn idd ook meestal niet mijn ding, The Hangover vond ik wel ok weer.
ja, same here zo'n beetje. Deel 2 was ook nog wel te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig gezien omdat echt IEDEREEN zei dat die toch echt heel grappig was.
Ik vond 'm wel aardig moet ik zeggen ja.
Deel 2 heb ik niet uitgekekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig gezien omdat echt IEDEREEN zei dat die toch echt heel grappig was.
Ik vond 'm wel aardig moet ik zeggen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |