Vrijdag eindelijk wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd
al nouja, daarna gewoon weekend
Waar ga je heen / ho elang/ met wie en dergelijke vragen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag eindelijk weg.
Ik loop echt op mijn tandvlees, nou ja beetje overdreven, maar het is wel ff mooi geweest
6 dagen Madrid, 2 dagen pauze, 6 dagen Kiev, laatste dag Chernobylquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar ga je heen / ho elang/ met wie en dergelijke vragen?
Heel erg herkenbaar, lekker dat je al over een paar dagen gaatquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdag eindelijk weg.
Ik loop echt op mijn tandvlees, nou ja beetje overdreven, maar het is wel ff mooi geweest
Madrid is wel gaafquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
6 dagen Madrid, 2 dagen pauze, 6 dagen Kiev, laatste dag Chernobyl.
Ja, Barcelona ken ik nou welquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Madrid is wel gaaf![]()
Klinkt als een goede vakantie
Ben er zelf zo'n 7 dagen geweest 2 jaar terug. heb mij goed vermaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Barcelona ken ik nou wel.
We zullen zien, ik ga er ook van uit.
Dat gaat ook wel lukken hoor, Madrid is echt ff weekje niets doen, beetje zon, beetje tapas, biertje erbij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er zelf zo'n 7 dagen geweest 2 jaar terug. heb mij goed vermaakt
Lekker relaxen dus en beetje om je heen kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat gaat ook wel lukken hoor, Madrid is echt ff weekje niets doen, beetje zon, beetje tapas, biertje erbij.
Kiev is meer actief en boeiend denk ik.
Ja, echt ff niets hoeven een week langquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker relaxen dus en beetje om je heen kijkenIdeaal!
ik zit nu beetje te kijken naar 1 of andere duikvakantie. Misschien dat dat wat voor mij is
Woei!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, echt ff niets hoeven een week lang.
Great Barrier reef, daar ben ik geweest, maar is misschien ff te duur.
Egypte voor de mooi, Thailand voor de goedkoop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker relaxen dus en beetje om je heen kijkenIdeaal!
ik zit nu beetje te kijken naar 1 of andere duikvakantie. Misschien dat dat wat voor mij is
Voor Egypte zie ik idd wel wat dingen voorbijkomen die interessant zouden kunnen zijn. Maar dat is dus wel een aanrader?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:33 schreef Godtje het volgende:
Egypte voor de mooi, Thailand voor de goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |