Want?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook graag. En dat gebeurt (uiteraard op veel minder ernstige schaal) ook niet, ik kan van de overheid ook altijd de tering krijgen.
Ik help degenen die dichtbij me staan, met alles wat ik heb. Maar onbekenden, zoek het maar uit.
ja, ook dat ben ik met je eens. helaas zijn de mensen die niet zo denken de mensen met de wapens en de macht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, maar ik denk dat de mensheid er meer bij gebaat is als er meer mensen zo denken dan dat er minder mensen zo denken.
Ik ben het wel met je eens. Ik zou dat ook wensen maar voor nu is het een feit dat de waarde en normen in de diverse werelddelen aanzienlijk van elkaar verschillen. En wij leven in de meest kusje kroel omgeving wat betreft mensenrechten dus the only way is down voor ons.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, maar ik denk dat de mensheid er meer bij gebaat is als er meer mensen zo denken dan dat er minder mensen zo denken.
Ik kom nergens voor in aanmerking, ben altijd meteen te pakken als ik een kleine overtreding maak, kom nergens onderuit want ik ben een witte, werkende man.quote:
Een trieste waarheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ook dat ben ik met je eens. helaas zijn de mensen die niet zo denken de mensen met de wapens en de macht.
We zijn nou eenmaal een vertiefte soort en ik heb gewoon niet de illusie dat ik 0,00000000001% verschil ga maken.
En dan kom ik (helaas) op 1 conclusie uit, zorg voor jezelf, niemand anders doet het.
Ook in andere werelddelen wonen genoeg lieve, leuke en gewone mensen die hulp en een normale behandeling verdienen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik zou dat ook wensen maar voor nu is het een feit dat de waarde en normen in de diverse werelddelen aanzienlijk van elkaar verschillen. En wij leven in de meest kusje kroel omgeving wat betreft mensenrechten dus the only way is down voor ons.
witte werkende mannen verdienen wel meer dan vrouwen en negersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom nergens voor in aanmerking, ben altijd meteen te pakken als ik een kleine overtreding maak, kom nergens onderuit want ik ben een witte, werkende man.
/hurpadur mode off.
Dat klopt idd ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom nergens voor in aanmerking, ben altijd meteen te pakken als ik een kleine overtreding maak, kom nergens onderuit want ik ben een witte, werkende man.
/hurpadur mode off.
Vrouwen komen weer overal mee weg door met de ogen te knipperen, hoe moet IK onder een boete uitkomen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
witte werkende mannen verdienen wel meer dan vrouwen en negers
De enige bijdrage die ik kan leveren zit in mijn denkbeelden en gedrag. Dan kan ik wel zeggen dat anderen stom zijn en dat ik het daarom ook maar doe, maar dat vind ik niet erg constructief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Kluts het volgende:
Weet je wat het erge is, HW en Godt hebben gelijk. Maar dat is gelijk wat ik eigenlijk stiekem heel oneerlijk en onrechtvaardig vindt.
Maar er is ook geen pasklare oplossing voor en ik heb zeker niet de illusie dat alle ellende in de wereld op een dag op miraculeuze wijze verdwenen is. Ik vind het alleen vaak wel heel oneerlijk.
Ik weet het ook wel, maar nogmaals, ik wil en ga er niet mijn probleem van maken. Mijn invloed is gewoon 0 verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klopt idd ook.
Maar dat neemt niet weg dat een stel Syrische vluchtelingen daar niets aan kunnen doen.
Dat is het ook niet. Overigens ben ik dan wel weer zo hypocriet misschien om nooit iets te geven aan goede doelen, welke dan ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
De enige bijdrage die ik kan leveren zit in mijn denkbeelden en gedrag. Dan kan ik wel zeggen dat anderen stom zijn en dat ik het daarom ook maar doe, maar dat vind ik niet erg constructief.
Niet, die verdienen ook minder. Als je neger even als een gechargeerde benaming van allochtoon bekijkt uiteraard: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)010/2010-3267-wm.htmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen komen weer overal mee weg door met de ogen te knipperen, hoe moet IK onder een boete uitkomen?
En negers verdienen prima, als ze werken.
Nou, hier niet iigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet, die verdienen ook minder. Als je neger even als een gechargeerde benaming van allochtoon bekijkt uiteraard: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)010/2010-3267-wm.htm
Nee, maar op jouw werk strooien ze met geld alsof het niet voor zielige aidskindjes in afrika isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier niet iig. Onze internetneger rijdt in een dikke Porsche.
Nou, die invloed hebben we dus eigenlijk wel, door politieke vluchtelingen onderdak te kunnen bieden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel, maar nogmaals, ik wil en ga er niet mijn probleem van maken. Mijn invloed is gewoon 0 verder..
Of ik het zelf helemaal ok vind? Nee, niet eens. Maar wat doe je er aan.
Je weet dat het zelfs zo is dat vrouwen minder dan mannen verdienen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier niet iig. Onze internetneger rijdt in een dikke Porsche.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen komen weer overal mee weg door met de ogen te knipperen, hoe moet IK onder een boete uitkomen?
En negers verdienen prima, als ze werken.
50 procent gaat direct naar de zielige aidskindertjes, de rest is voor "ons". kan je wel weer beginnen dat het 60-70-80 moet zijn, maar zonder ons was er helemaal geen 500 miljoen per jaar voor zequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar op jouw werk strooien ze met geld alsof het niet voor zielige aidskindjes in afrika is
Ja, daar bij de postcodeloterij zijn ze te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
50 procent gaat direct naar de zielige aidskindertjes, de rest is voor "ons". kan je wel weer beginnen dat het 60-70-80 moet zijn, maar zonder ons was er helemaal geen 500 miljoen per jaar voor ze.
Ja, dat weet ik. Vrouwen gaan dan ook de hele week naar huis want het kind heeft een snotneusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet dat het zelfs zo is dat vrouwen minder dan mannen verdienen?
beter dan jouw bedrijf lijkt mequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar bij de postcodeloterij zijn ze te goed voor deze wereld.
Dat denk ik niet, aangezien de organisatie waar ik voor werk een overkoepelende organisatie voor de gezondheidszorg is, project waar ik op zit is om deze zorg te verbeteren. Dus ja, daar wordt ook geld verspilt, maar niet in die mate.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beter dan jouw bedrijf lijkt me.
500 miljoen per jaar, zomaar, uit het niets.... je moet voor de lol eens praten met mensen van die organisaties, die zouden ons nog oraal bevredigen als het moest, zo dankbaar zijn ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |