American Pie films heb ik nog in de bios gekeken, maar ik was toen ook 16 ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, same here zo'n beetje. Deel 2 was ook nog wel te doen.
Maar de American Pie's etc van deze wereld zijn aan mij niet besteed. Vroegah vond ik de parodiefilms als Airplane wel geweldig, naked gun etc.
Back to Schoolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Maar de American Pie's etc van deze wereld zijn aan mij niet besteed. Vroegah vond ik de parodiefilms als Airplane wel geweldig, naked gun etc.
Ja, het is gedateerd. Maar een goed getimede:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
American Pie films heb ik nog in de bios gekeken, maar ik was toen ook 16 ofzo.
Echt geweldig waren ze niet nee.
Airplane (of Flying high, die film heeft 2 namen geloof ik) was vroeger hilarisch. Net als die Naked Gun films idd. Maar als ik het nu als volwassene kijk is het toch wel heel flauw.
Zulke films moet ik met m'n vader kijken, die krijgt zelfs na de 100e keer zowat een rolberoerte van het lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
American Pie films heb ik nog in de bios gekeken, maar ik was toen ook 16 ofzo.
Echt geweldig waren ze niet nee.
Airplane (of Flying high, die film heeft 2 namen geloof ik) was vroeger hilarisch. Net als die Naked Gun films idd. Maar als ik het nu als volwassene kijk is het toch wel heel flauw.
Mijn pa haat films. Die ging altijd lopen kloten als we een film keken thuis, shaggies draaien van een meter lang enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke films moet ik met m'n vader kijken, die krijgt zelfs na de 100e keer zowat een rolberoerte van het lachenDaar lig ik dan weer in een deuk van. Zoals Scary Movie 3 van de week, hij lag weer dubbel
Mijn vader houdt wel van films. Niet zo veel als van muziek, maar ik kan hem overal mee naartoe slepen, behalve animatiefilmsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa haat films. Die ging altijd lopen kloten als we een film keken thuis, shaggies draaien van een meter lang enzo.
De enige film die hij gaaf vind is Midnight Express. Wat overigens idd een toffe film is.
Mijn pa houdt niet van films dus ging nooit naar de bios.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader houdt wel van films. Niet zo veel als van muziek, maar ik kan hem overal mee naartoe slepen, behalve animatiefilms. Laatst zijn we naar Intouchables geweest, vond ie schitterend. The Avengers vond ie niks aan. En The Departed, Inception, Shutter Island, zulke films vindt ie wel leuk. Maar niets kan The Good, The Bad & The Ugly overtreffen.
Ik ging op m'n vierde ofzo al naar de Troetelbeertjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa houdt niet van films dus ging nooit naar de bios.
En mijn ma durft niet naar de bios.
Dus ik was 15 ofzo toen ik daar voor het eerst kwam.
Ja, die periode had ik dus toen ik 16/17 was. Ging ik elke week naar de bios, dus echt een hoop gezien in die tijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging op m'n vierde ofzo al naar de TroetelbeertjesEn Bambi. Er was een periode waarin ik elke week ging.
Ik zou met dat kutweer hier haast vrijwillig gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef Kluts het volgende:
Telegraaflezers a.k.a. PVV-stemmers die vinden dat je Syriërs maar gewoon lekker terug moet sturen naar een land wat compleet in de fik staat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)mogen_blijven__.html
Lijkt me niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef Kluts het volgende:
Telegraaflezers a.k.a. PVV-stemmers die vinden dat je Syriërs maar gewoon lekker terug moet sturen naar een land wat compleet in de fik staat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)mogen_blijven__.html
Niet ons probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Is het ons probleem weer dat ze in die kutlanden niet normaal kunnen doen dan?.
Omdat we hier ook allemaal dood gaan als je het nieuws moet volgen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet ons probleem.
Maar als we mensen die onschuldig zijn kunnen helpen, waarom niet?
Die PVV-kreten dat er alleen maar verblijfvergunningen worden uitgedeeld zijn zware bullshit namelijk.
Ik heb een groter probleem met paupers die al tig jaar een bijstandsuitkering trekken, dan met mensen die een rotleven achter de rug hebben en het hier opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat we hier ook allemaal dood gaan als je het nieuws moet volgen?
Wel klagen dat je langer moet werken, maar wel bakken met geld aan mensen uitgeven die het niet eens willen.
ok ok, te makkelijk, ik geef het toe, maar ik kan me het leed van die schijtlanden al jaren niet meer aantrekken. Is nooit goed geweest, gaat het ook nooit meer worden.
je hebt ook wel gelijk hoor, maar ik kan er gewoon niet meer neutraal naar kijken, het is te lang, te vaak en er zit nooit en nooit ergens schot in in die landen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een groter probleem met paupers die al tig jaar een bijstandsuitkering trekken, dan met mensen die een rotleven achter de rug hebben en het hier opnieuw proberen.
Ben met je eens dat je niet met alle wereldleed op de nek kan lopen, dat doe ik ook niet echt.
Maar ik kan heel erg slecht tegen onrecht en die situatie in Syrië is een heel schandalige wat dat betreft.
Met menselijk neem ik aan dat je het wel hebt over wat wel als menselijk beschouwen in onze zeer kleine westerse samenleving?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Ripley het volgende:
Ik heb graag dat ik menselijk behandeld word in vervelende situaties, dus ik ben er ook voor om dat andersom ook te doen.
Onder menselijk schaar ik hoe ik zou willen dat andere mensen mij behaqndelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met menselijk neem ik aan dat je het wel hebt over wat wel als menselijk beschouwen in onze zeer kleine westerse samenleving?
Dont get your hopes up zou dan mijn advies zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onder menselijk schaar ik hoe ik zou willen dat andere mensen mij behaqndelen.
Ja, ik heb dat ook graag. En dat gebeurt (uiteraard op veel minder ernstige schaal) ook niet, ik kan van de overheid ook altijd de tering krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Ripley het volgende:
Ik heb graag dat ik menselijk behandeld word in vervelende situaties, dus ik ben er ook voor om dat andersom ook te doen.
Dat hoor ik wel vaker, maar ik denk dat de mensheid er meer bij gebaat is als er meer mensen zo denken dan dat er minder mensen zo denken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dont get your hopes up zou dan mijn advies zijn.
Nou, dat Syrië op deze manier in de problemen zit is niet iets wat al 30 jaar in deze mate speelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt ook wel gelijk hoor, maar ik kan er gewoon niet meer neutraal naar kijken, het is te lang, te vaak en er zit nooit en nooit ergens schot in in die landen.
Dan gaan ze van dictatuur af, gaan ze de sharia invoeren..... zoek het dan maar gewoon uit met je zandbak....
Inderdaad, dat dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |