abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115052923
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, same here zo'n beetje. Deel 2 was ook nog wel te doen.

Maar de American Pie's etc van deze wereld zijn aan mij niet besteed. Vroegah vond ik de parodiefilms als Airplane wel geweldig, naked gun etc.
American Pie films heb ik nog in de bios gekeken, maar ik was toen ook 16 ofzo.
Echt geweldig waren ze niet nee. :')

Airplane (of Flying high, die film heeft 2 namen geloof ik) was vroeger hilarisch. Net als die Naked Gun films idd. Maar als ik het nu als volwassene kijk is het toch wel heel flauw. :P
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:34:15 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115052963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:

Maar de American Pie's etc van deze wereld zijn aan mij niet besteed. Vroegah vond ik de parodiefilms als Airplane wel geweldig, naked gun etc.
Back to School _O_
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:34:17 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115052966
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Airplane (of Flying high, die film heeft 2 namen geloof ik) was vroeger hilarisch. Net als die Naked Gun films idd. Maar als ik het nu als volwassene kijk is het toch wel heel flauw. :P
Ja, het is gedateerd. Maar een goed getimede:

Sigaret?
Ja, weet ik

Doet het hem nog wel eens goed :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_115052983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zulke films moet ik met m'n vader kijken, die krijgt zelfs na de 100e keer zowat een rolberoerte van het lachen :') Daar lig ik dan weer in een deuk van. Zoals Scary Movie 3 van de week, hij lag weer dubbel :D
Tap tap tap
pi_115053032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zulke films moet ik met m'n vader kijken, die krijgt zelfs na de 100e keer zowat een rolberoerte van het lachen :') Daar lig ik dan weer in een deuk van. Zoals Scary Movie 3 van de week, hij lag weer dubbel :D
Mijn pa haat films. Die ging altijd lopen kloten als we een film keken thuis, shaggies draaien van een meter lang enzo. :')

De enige film die hij gaaf vind is Midnight Express. Wat overigens idd een toffe film is.
pi_115053272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mijn pa haat films. Die ging altijd lopen kloten als we een film keken thuis, shaggies draaien van een meter lang enzo. :')

De enige film die hij gaaf vind is Midnight Express. Wat overigens idd een toffe film is.
Mijn vader houdt wel van films. Niet zo veel als van muziek, maar ik kan hem overal mee naartoe slepen, behalve animatiefilms :D . Laatst zijn we naar Intouchables geweest, vond ie schitterend. The Avengers vond ie niks aan. En The Departed, Inception, Shutter Island, zulke films vindt ie wel leuk. Maar niets kan The Good, The Bad & The Ugly overtreffen.
Tap tap tap
pi_115053413
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn vader houdt wel van films. Niet zo veel als van muziek, maar ik kan hem overal mee naartoe slepen, behalve animatiefilms :D . Laatst zijn we naar Intouchables geweest, vond ie schitterend. The Avengers vond ie niks aan. En The Departed, Inception, Shutter Island, zulke films vindt ie wel leuk. Maar niets kan The Good, The Bad & The Ugly overtreffen.
Mijn pa houdt niet van films dus ging nooit naar de bios.
En mijn ma durft niet naar de bios. :P

Dus ik was 15 ofzo toen ik daar voor het eerst kwam. :')
pi_115053596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mijn pa houdt niet van films dus ging nooit naar de bios.
En mijn ma durft niet naar de bios. :P

Dus ik was 15 ofzo toen ik daar voor het eerst kwam. :')
Ik ging op m'n vierde ofzo al naar de Troetelbeertjes O+ En Bambi. Er was een periode waarin ik elke week ging.
Tap tap tap
pi_115053628
Telegraaflezers a.k.a. PVV-stemmers die vinden dat je Syriërs maar gewoon lekker terug moet sturen naar een land wat compleet in de fik staat. :r

http://www.telegraaf.nl/b(...)mogen_blijven__.html
pi_115053649
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ging op m'n vierde ofzo al naar de Troetelbeertjes O+ En Bambi. Er was een periode waarin ik elke week ging.
Ja, die periode had ik dus toen ik 16/17 was. Ging ik elke week naar de bios, dus echt een hoop gezien in die tijd. :P
pi_115053764
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef Kluts het volgende:
Telegraaflezers a.k.a. PVV-stemmers die vinden dat je Syriërs maar gewoon lekker terug moet sturen naar een land wat compleet in de fik staat. :r

Ik zou met dat kutweer hier haast vrijwillig gaan.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:51:46 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115053872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef Kluts het volgende:

Lijkt me niks mis mee.
pi_115053903
Niks mis met een ultra all-inclusive in een Syrisch resort. 8-) Die ellende buiten de poort merk je niks van...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:52:42 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115053909
Is het ons probleem weer dat ze in die kutlanden niet normaal kunnen doen dan? B-).
Get woke, go broke!
pi_115054021
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Is het ons probleem weer dat ze in die kutlanden niet normaal kunnen doen dan? B-).
Niet ons probleem.
Maar als we mensen die onschuldig zijn kunnen helpen, waarom niet?

Die PVV-kreten dat er alleen maar verblijfvergunningen worden uitgedeeld zijn zware bullshit namelijk.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:55:56 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115054090
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Niet ons probleem.
Maar als we mensen die onschuldig zijn kunnen helpen, waarom niet?

Die PVV-kreten dat er alleen maar verblijfvergunningen worden uitgedeeld zijn zware bullshit namelijk.
Omdat we hier ook allemaal dood gaan als je het nieuws moet volgen?

Wel klagen dat je langer moet werken, maar wel bakken met geld aan mensen uitgeven die het niet eens willen :').

ok ok, te makkelijk, ik geef het toe, maar ik kan me het leed van die schijtlanden al jaren niet meer aantrekken. Is nooit goed geweest, gaat het ook nooit meer worden.
Get woke, go broke!
pi_115054602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat we hier ook allemaal dood gaan als je het nieuws moet volgen?

Wel klagen dat je langer moet werken, maar wel bakken met geld aan mensen uitgeven die het niet eens willen :').

ok ok, te makkelijk, ik geef het toe, maar ik kan me het leed van die schijtlanden al jaren niet meer aantrekken. Is nooit goed geweest, gaat het ook nooit meer worden.
Ik heb een groter probleem met paupers die al tig jaar een bijstandsuitkering trekken, dan met mensen die een rotleven achter de rug hebben en het hier opnieuw proberen.

Ben met je eens dat je niet met alle wereldleed op de nek kan lopen, dat doe ik ook niet echt.
Maar ik kan heel erg slecht tegen onrecht en die situatie in Syrië is een heel schandalige wat dat betreft.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:05:28 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115054771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb een groter probleem met paupers die al tig jaar een bijstandsuitkering trekken, dan met mensen die een rotleven achter de rug hebben en het hier opnieuw proberen.

Ben met je eens dat je niet met alle wereldleed op de nek kan lopen, dat doe ik ook niet echt.
Maar ik kan heel erg slecht tegen onrecht en die situatie in Syrië is een heel schandalige wat dat betreft.
je hebt ook wel gelijk hoor, maar ik kan er gewoon niet meer neutraal naar kijken, het is te lang, te vaak en er zit nooit en nooit ergens schot in in die landen.

Dan gaan ze van dictatuur af, gaan ze de sharia invoeren..... zoek het dan maar gewoon uit met je zandbak....
Get woke, go broke!
pi_115055334
Ik heb graag dat ik menselijk behandeld word in vervelende situaties, dus ik ben er ook voor om dat andersom ook te doen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_115055576
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Ripley het volgende:
Ik heb graag dat ik menselijk behandeld word in vervelende situaties, dus ik ben er ook voor om dat andersom ook te doen.
Met menselijk neem ik aan dat je het wel hebt over wat wel als menselijk beschouwen in onze zeer kleine westerse samenleving?
pi_115055734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Met menselijk neem ik aan dat je het wel hebt over wat wel als menselijk beschouwen in onze zeer kleine westerse samenleving?
Onder menselijk schaar ik hoe ik zou willen dat andere mensen mij behaqndelen.
pi_115055849
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Onder menselijk schaar ik hoe ik zou willen dat andere mensen mij behaqndelen.
Dont get your hopes up zou dan mijn advies zijn.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:17:27 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115055878
quote:
Ja, ik heb dat ook graag. En dat gebeurt (uiteraard op veel minder ernstige schaal) ook niet, ik kan van de overheid ook altijd de tering krijgen :').

Ik help degenen die dichtbij me staan, met alles wat ik heb. Maar onbekenden, zoek het maar uit.
Get woke, go broke!
pi_115056053
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dont get your hopes up zou dan mijn advies zijn.
Dat hoor ik wel vaker, maar ik denk dat de mensheid er meer bij gebaat is als er meer mensen zo denken dan dat er minder mensen zo denken. :)
pi_115056109
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je hebt ook wel gelijk hoor, maar ik kan er gewoon niet meer neutraal naar kijken, het is te lang, te vaak en er zit nooit en nooit ergens schot in in die landen.

Dan gaan ze van dictatuur af, gaan ze de sharia invoeren..... zoek het dan maar gewoon uit met je zandbak....
Nou, dat Syrië op deze manier in de problemen zit is niet iets wat al 30 jaar in deze mate speelt.
Die mensen hebben gewoon hulp nodig, maar dat wordt vanwege allerlei belangen niet verleend.
Ik kan me daar best kwaad over maken soms.

quote:
Inderdaad, dat dus. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')