Het is een keuze idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich niet zo erg. Ben niet zo van de strandvakanties en alleen maar leuk als iedereen ook echt voor het duiken gaat.
Begrijpelijk. Tnx for sharing!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef Godtje het volgende:
Het is een keuze idd.
Ik wilde wat strand voor 3/4 dagen en sla Dahab over bij die keuze. Vandaar dat ik het nu weet
En dan weer een jaar wachten en klagen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over 8 weken zit die er ook weer op
De eeuwig durende FOK!-cyclusquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan weer een jaar wachten en klagen!
Wat is het leven toch mooiquote:
Die duurt een week, begint op maandagmorgen met "bijna weekend!quote:
What else is new?quote:Rappers kregen vrije hand in liedjes Doe Maar
'De flow van de tekst is belangrijker dan de grammaticale juistheid'
Hoorde vandaag dat men ging onderzoeken of er leven is geweest op mars.. deden we dat niet al jaren en jaren?quote:
Nou ja, niet zo uitgebreid als nu, we hebben er nu een autotje rondrijden, voor 2,5 miljardquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat men ging onderzoeken of er leven is geweest op mars.. deden we dat niet al jaren en jaren?
Dat is gewoon 10 minuten dollars bijdrukken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo uitgebreid als nu, we hebben er nu een autotje rondrijden, voor 2,5 miljard.
Crisis he?.
Maar stel dat dergelijke kennis onze crisis kan opheffen?!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, niet zo uitgebreid als nu, we hebben er nu een autotje rondrijden, voor 2,5 miljard.
Crisis he?.
Crisis mijn reet, er worden nog steeds voetballers gekocht van tientallen miljoenen, vooral in Spanjequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stel dat dergelijke kennis onze crisis kan opheffen?!!!
He dat niet iedereen last heeft van de crisis betekend nog niet dat hij niet bestaatquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Crisis mijn reet, er worden nog steeds voetballers gekocht van tientallen miljoenen, vooral in Spanje.
Nee, maar wel dat er veels te veel geld is dat verkeerd wordt gebruiktquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He dat niet iedereen last heeft van de crisis betekend nog niet dat hij niet bestaat
Je hebt er wel eens in geknepen, dus dat kloptquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar wel dat er veels te veel geld is dat verkeerd wordt gebruikt.
Echt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt er wel eens in geknepen, dus dat klopt.
Ja, in Spanje gaat het perfect. Real en Barca hebben ook geen honderden miljoenen schuld, voornamelijk bij de belastingdienst (spaanse overheid dus).quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He dat niet iedereen last heeft van de crisis betekend nog niet dat hij niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |