oeh kewlquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Alle mensen die ik ken die duiken zijn lyrisch over Egypte, dus 't zal wel wat zijn![]()
Leuk voornemen iig! Wil 't zelf ook ooit nog 's leren
En goedemorgen!
Voor een gewone vakantie trekt het mij ook niet echt. Geen idee waarom eig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Egypte staat er wel om bekend ja. Alleen niet een land waar ik graag heen ga.
Ik hou niet van dat soort landen, ben in Tunesie geweest, nooit meer. Overal grijpgrage handjes aan je vriendin, iedereen en dan echt IEDEREEN wil geld van je, op welke manier dan ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een gewone vakantie trekt het mij ook niet echt. Geen idee waarom eig.
Je moet er ook niet met je vriendin heen gaan, gewoon met vriendenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou niet van dat soort landen, ben in Tunesie geweest, nooit meer. Overal grijpgrage handjes aan je vriendin, iedereen en dan echt IEDEREEN wil geld van je, op welke manier dan ook.
Zal in de minder toeristische streken misschien minder zijn, maar ik ga er iig niet meer heen, die buurt.
Ja, dat weet ik nu, maar dan nog, niet mijn ding. Mijn tijd voor in de zandbak is voorbijquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met je vriendin heen gaan, gewoon met vrienden
Denk dat het met zo'n doe-vakantie wel minder is. Tenminste, je komt toch minder echt in het land.
Nu lekker naar spanjequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu, maar dan nog, niet mijn ding. Mijn tijd voor in de zandbak is voorbij.
Egypte staat samen met de Filipijnen wel bekend als mooiste duikplekken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor Egypte zie ik idd wel wat dingen voorbijkomen die interessant zouden kunnen zijn. Maar dat is dus wel een aanrader?
Idd, nog een klein beetje beschaving, somsquote:
nice!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Egypte staat samen met de Filipijnen wel bekend als mooiste duikplekken.
Elk lijstje weer net anders maar in elk lijstje staan wel 1 of meerdere plekken in Egypte.
Als jij er bent is het weer afgelopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, nog een klein beetje beschaving, soms.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij er bent is het weer afgelopen
Hoho, ik ben heel beschaafdquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij er bent is het weer afgelopen
Dus precies wat ik zeiquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Hoho, ik ben heel beschaafd.
Ik doe er alleen niets mee.
Dat kan ook een nadeel zijnquote:
Aanname, het is een keuze, dus ik zou ook gewoon met de sweater over de schouders gedrapeerd een gechilled Chablitje kunnen gaan drinkenquote:
Dat vind ik opzich niet zo erg. Ben niet zo van de strandvakanties en alleen maar leuk als iedereen ook echt voor het duiken gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:49 schreef Godtje het volgende:
Dat kan ook een nadeel zijn
Dahab bijvoorbeeld is echt een duikdorp. Als je dan ook nog op het strand wil liggen zijn de faciliteiten wat beperkt. Minder geschikt voor een strandvakantie. Vooral gericht op duiken.
Zou kunnen inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Aanname, het is een keuze, dus ik zou ook gewoon met de sweater over de schouders gedrapeerd een gechilled Chablitje kunnen gaan drinken.
Please don't.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aanname, het is een keuze, dus ik zou ook gewoon met de sweater over de schouders gedrapeerd een gechilled Chablitje kunnen gaan drinken.
Airco-terrasquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad![]()
Alleen beetje warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |