abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115074957
Lekker dan.. als jij iets wil bespreken wat je dwars zit, dan heeft hij daar geen zin in en kan jij beter weggaan? Mooie boel.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_115075128
Kinderen doen dat trouwens ook, zich ontrekken van gesprekken als de mogelijke uitkomst ze niet zint. Het klinkt als een erg volwassen relatie :')

[ Bericht 71% gewijzigd door Boris_Karloff op 03-08-2012 23:07:52 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:02:08 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115075208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Naamah het volgende:
Lekker dan.. als jij iets wil bespreken wat je dwars zit, dan heeft hij daar geen zin in en kan jij beter weggaan? Mooie boel.
Moet ie wel zelf schoonmaken en boodschappen doen... win-win voor TS *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:12:18 #104
107525 Caithlinn
Still me....
pi_115075796
Ts, vraag hem de volgende x dat hij bij je komt om zelf een wc-rol mee te nemen, anders gaat die van jou zo hard... Misschien dat hij dan inziet hoe belachelijk zijn 'tandpasta' eis is...

Sorry hoor, maar wat een vrek. En er niet eens over willen praten? Heel snel wegwezen, want dit gaat alleen maar erger worden. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een jongen zo deed, ik moet juist moeilijk doen om wel zelf te mogen betalen :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_115077705
Ok prima al die reacties maarre....wat heeft TS daaraan?
Ik heb het idee dat ze er alleen maar kleiner van wordt ipv euhm..... nuchterder.

Het is een parasitaire relatie of toch anders; zij geeft hem alles en hij haar het idee.
Mss vindt TS dat voldoende.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_115079439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ok prima al die reacties maarre....wat heeft TS daaraan?
Ik heb het idee dat ze er alleen maar kleiner van wordt ipv euhm..... nuchterder.

Het is een parasitaire relatie of toch anders; zij geeft hem alles en hij haar het idee.
Mss vindt TS dat voldoende.
Ik denk niet dat dat voldoende is, want dit topic is niet voor niets geopend door haar.

En hoezeer ik je ook begrijp, confronteren is beter dan aaien/probleem negeren.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115079962
Ze heeft al 9 maanden een relatie met hem, maakt een topic over hoe "gierig" haar vriend wel niet is en spreekt zichzelf ook nog tegen? :') :') :')

Hoe oud ben je trouwens TS? En je vriend?
pi_115080770
Ik kan niet slapen.

Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.

Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat :r

Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij. ;(

O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.
Leeftijd boeit eigenlijk niet, maar ik ben 24, hij is 29 als dat uitmaakt.

En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:42:03 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115080928
Hoezo had je anders nu nog langs zullen komen? Gezellig weekend wat op ergens laat op de avond met een booty call begint...

Laat hem maar lekker in z'n sop gaarkoken, en je vooral niet druk maken, hij is het niet waard.
En als er iemand is voor wie kennelijk geldt dat hij de prijs van alles maar de waarde van niets kent dan is het je vriendje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115081086
Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken. Loop eens een keer niet als een hondje achter hem aan, bedelend om zijn aandacht en 'liefde', en kijk dan eens wat er gebeurt.
pi_115081121
O en nu baal ik van mezelf dat ik zelfs op internet net gewoon mn mond open durf te trekken.
Hou je bek, ik spreek mezelf niet tegen dus :r

Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt :r
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:49:00 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115081204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
O en nu baal ik van mezelf dat ik zelfs op internet net gewoon mn mond open durf te trekken.
Hou je bek, ik spreek mezelf niet tegen dus :r

Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt :r
Hij zal toch echt zelf moeten ontdekken dat jij het waard bent, en dat hij dat niet ziet ligt aan hem, niet aan jou.
En dat wat je niet voor lief kunt nemen is je het meeste waard...

Laat hem het verschil tussen de prijs van dingen en de waarde van gevoelens maar ontdekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115082282
Grijsmuisje. Die jongen houd totaal geen rekening met jou. Het draait allemaal om hem. Wil je dat? Iemand die enkel aan zichzelf denk?
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:05:16 #114
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115083612
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?

Hypocriete feministen en slappe mannen die erin meegaan :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:58:10 #115
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115084616
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je laat je gratis neuken,
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben :'). Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken' :'). Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie _O-. Serieus, waar is jullie normbesef :')?

Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_115085675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kan niet slapen.

Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.

Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat :r

Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij. ;(

O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.

En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
Damn, hij neemt je totáál niet serieus. Dat zou mij dus echt (écht) kwaad maken. Weglopen als een grote huilbaby en verwachten dat jij alles slikt (wat je ook netjes doet).

Een 29-jarige die zich zo gedraagt. :').

Maar ja, het ziet ernaaruit dat jij toch geen stappen gaat nemen en de boel niet gaat laten escaleren dus, ehm, ja, veel plezier met hem. (En met je opgekropte gevoelens.)
pi_115085676
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben :'). Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken' :'). Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie _O-. Serieus, waar is jullie normbesef :')?

Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten :').
Heb je alles doorgelezen?
pi_115085685
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
Jij vroeg of het normaal is; wij zijn het min of meer unaniem met elkaar eens dat wat hij doet niet normaal is. Vervolgens bespreken wij zijn gedrag in detail, waarbij jij je aangevallen voelt. Denk even na over wat we zeggen en probeer te relativeren. Wij kennen hem niet, wij weten alleen hoe hij is met wat jij ons over hem vertelt en wij reageren dus objectiever dan jij (wij zijn niet emotioneel verbonden). Denk er even over na; over wat wij allemaal over hem hebben gezegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 04:27:50 ]
pi_115086188
Klinkt afschuwelijk. Als ik dit zo lees valt 50/50 met uit eten nog mee. Je hoeft niet eens meer te betalen als je een duurder gerecht hebt gekozen??
pi_115086616
Het einde nadert..
BlaBlaBla
pi_115086624
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?

Iets zegt me dat je niet alles hebt gelezen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:

Laat hem het verschil tussen de prijs van dingen en de waarde van gevoelens maar ontdekken.
Mooi gezegd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:03:48 #122
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115086798
quote:

Dat onderstreepte de had je m.i. weg mogen laten, het is immers zijn goed recht om met zíjn geld te doen wat híj wil. Je kunt iemand niet gaan verplichten zijn geld aan je uit te geven omdat jij dat andersom wel graag doet (door bv. bloemen te kopen o.i.d.).
Het deel waar het om zou moeten gaan is dat hij jou, zonder goede reden, meer laat betalen aan de boodschappen waar jullie samen gebruik van maken. Dat slaat namelijk nergens op.

Ik vind 60 euro voor een weekend overigens wel erg veel :{
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:05:44 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115086808
vriendje zal nu misschien vannacht ladderzat contact hebben lopen zoeken of ze hem op kon komen halen met de taxi of zo...op har kosten natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115086843
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:

quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') jij hebt het topic niet goed doorgelezen en zet je nu met deze reacties jezelf voor lul :') :') :') :') :') :')

TS betaalt niet de helft maar de algehele weekendboodschappen en zelfs meer dan dat. Ff kijken hoe jij dat weer recht gaat lullen.
pi_115086895
quote:
Ik kan niet slapen.

Hij weet heel goed hoe het met het geld en eerlijkheid zit. Dus dat hoef je hem niet eens meer uit te leggen. Gewoon hem dumpen en je zal zien dat je heel anders behandeld wordt door je volgende vriendje want deze huidige vriendje geeft niks om je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')