Moet ie wel zelf schoonmaken en boodschappen doen... win-win voor TSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Naamah het volgende:
Lekker dan.. als jij iets wil bespreken wat je dwars zit, dan heeft hij daar geen zin in en kan jij beter weggaan? Mooie boel.
Ik denk niet dat dat voldoende is, want dit topic is niet voor niets geopend door haar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ok prima al die reacties maarre....wat heeft TS daaraan?
Ik heb het idee dat ze er alleen maar kleiner van wordt ipv euhm..... nuchterder.
Het is een parasitaire relatie of toch anders; zij geeft hem alles en hij haar het idee.
Mss vindt TS dat voldoende.
Hij zal toch echt zelf moeten ontdekken dat jij het waard bent, en dat hij dat niet ziet ligt aan hem, niet aan jou.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
O en nu baal ik van mezelf dat ik zelfs op internet net gewoon mn mond open durf te trekken.
Hou je bek, ik spreek mezelf niet tegen dus
Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebbenquote:
Damn, hij neemt je totáál niet serieus. Dat zou mij dus echt (écht) kwaad maken. Weglopen als een grote huilbaby en verwachten dat jij alles slikt (wat je ook netjes doet).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kan niet slapen.
Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.
Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat
Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij.
O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.
Leeftijd boeit eigenlijk niet, maar ik ben 24, hij is 29 als dat uitmaakt.
En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
Heb je alles doorgelezen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben. Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken'
. Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie
. Serieus, waar is jullie normbesef
?
Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten.
Jij vroeg of het normaal is; wij zijn het min of meer unaniem met elkaar eens dat wat hij doet niet normaal is. Vervolgens bespreken wij zijn gedrag in detail, waarbij jij je aangevallen voelt. Denk even na over wat we zeggen en probeer te relativeren. Wij kennen hem niet, wij weten alleen hoe hij is met wat jij ons over hem vertelt en wij reageren dus objectiever dan jij (wij zijn niet emotioneel verbonden). Denk er even over na; over wat wij allemaal over hem hebben gezegd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt
Iets zegt me dat je niet alles hebt gelezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?
Hypocriete feministen en slappe mannen die erin meegaan.
Mooi gezegd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
Laat hem het verschil tussen de prijs van dingen en de waarde van gevoelens maar ontdekken.
Dat onderstreepte de had je m.i. weg mogen laten, het is immers zijn goed recht om met zíjn geld te doen wat híj wil. Je kunt iemand niet gaan verplichten zijn geld aan je uit te geven omdat jij dat andersom wel graag doet (door bv. bloemen te kopen o.i.d.).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat
Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?
Hypocriete feministen en slappe mannen die erin meegaan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben. Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken'
. Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie
. Serieus, waar is jullie normbesef
?
Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten.
Hij weet heel goed hoe het met het geld en eerlijkheid zit. Dus dat hoef je hem niet eens meer uit te leggen. Gewoon hem dumpen en je zal zien dat je heel anders behandeld wordt door je volgende vriendje want deze huidige vriendje geeft niks om je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kan niet slapen.
Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.
O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.
Leeftijd boeit eigenlijk niet, maar ik ben 24, hij is 29 als dat uitmaakt.
En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |