SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 2% gewijzigd door RavioliPunch op 03-08-2012 20:09:40 ]
Biermeisjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef RavioliPunch het volgende:
Lelijke OP chick wel, iemand andere suggestie?
Nou als ik die link dan doe en preview doe, moet je met die balk schuiven omdat het te groot is. Wordt het automatisch goed gezet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit op mijn werkStaan wel in het topic " biermeisjes
" Heb hier ook geen puush..
Zaterdag!quote:
Atletiekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
Nooit geweten dan Amieux in het spel zat en zelfs een zilver is
Atletiek is begonnen op de OS
De sprint onderdelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Atletiek![]()
Een van de saaiere sporten.
Zwemmen nu weer
Nou, niet zo best. Ik werd dus beetje met een kleine kater wakker. Komt mijn moeder binnen : ja opa ligt in het ziekenhuis want is van de trap gevallen dit dat, gaan daar straks naartoe.quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou, niet zo best. Ik werd dus beetje met een kleine kater wakker. Komt mijn moeder binnen : ja opa ligt in het ziekenhuis want is van de trap gevallen dit dat, gaan daar straks naartoe.
Kut dag dus
Leuke vakantie gehad wel? Lief dagboek post dit maar toch ....
Dat is wel een tegenvaller ja...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou, niet zo best. Ik werd dus beetje met een kleine kater wakker. Komt mijn moeder binnen : ja opa ligt in het ziekenhuis want is van de trap gevallen dit dat, gaan daar straks naartoe.
Kut dag dus
Leuke vakantie gehad wel? Lief dagboek post dit maar toch ....
Mehh, doe mij maar de zwem-sprintonderdelenquote:
Ook met 5k gold packs?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Wel nice, met die 2500 pakjes kan je ook wel winst makenals het goed is kan je bijna elk pakje minimaal kiet draaien en de meeste zelfs winst!
Als het langer dan een minuut duurt vind ik het al saai als er geen Nederlander aan mee doetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een tegenvaller ja...
Jep, lekker in een huisje gezeten in de buurt van Roermond, goed vermaakt![]()
We doen wel weer een keer Clubs binnenkort.
[..]
Mehh, doe mij maar de zwem-sprintonderdelenDeze kilometer (of zoiets?) zwemmen die nu op is kan me ook niet heel erg boeien.
Geen idee, probeer het! Ik denk zelf van niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |