Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Hoorde een commentator laatst iets anders zeggen. Dat dat weer teruggedraaid is, en bal op voet = SC.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bewust op een voet spelen krijg je geen bal mee, officieel.
Dat roze erbij maakt de kotsneigingen helemaal compleet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Vind dat blauwe veld wel irritant eerlijk gezegd...
De regels zijn aangepast. Bal op de voeten in de cirkel is strafcorner. Hoe opzettelijk de aanvaller het ook doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bewust op een voet spelen krijg je geen bal mee, officieel.
Echt? Oh, mmh, ik ben er al een paar jaar uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoorde een commentator laatst iets anders zeggen. Dat dat weer teruggedraaid is, en bal op voet = SC.
Okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De regels zijn aangepast. Bal op de voeten in de cirkel is strafcorner. Hoe opzettelijk de aanvaller het ook doet.
Ik heb helemaal geen verstand van hockey, maar dat is wel exact wat die commentator zeiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt? Oh, mmh, ik ben er al een paar jaar uitZal wel zijn gedaan omdat het bijna niet in te schatten is of het bewust of onbewust gebeurt
Ik moet nog steeds wennen aan die aanloop bij de strafbal. Mocht ik er zelf gaan staan weet ik zo zeker dat ik het netjes in 1 stap zou doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt? Oh, mmh, ik ben er al een paar jaar uitZal wel zijn gedaan omdat het bijna niet in te schatten is of het bewust of onbewust gebeurt
Ja, ik ben net voor al die nieuwe regels gestopt. Ik vond die manier van een vrije bal of inslag nemen ook maar heel vaag de eerste paar keer op tvquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan die aanloop bij de strafbal. Mocht ik er zelf gaan staan weet ik zo zeker dat ik het netjes in 1 stap zou doen
Spel is er met die regel wel leuker op geworden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik ben net voor al die nieuwe regels gestopt. Ik vond die manier van een vrije bal of inslag nemen ook maar heel vaag de eerste paar keer op tv
Met tot nu toe bedoel je vanaf 2004 ofzo toch he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef DeeBee het volgende:
Spelen ook gewoon erg matig tot nu toe.
Absoluut, nog sneller dan het al wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Spel is er met die regel wel leuker op geworden.
Kan ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef marcodej het volgende:
Speel dan af. Wat me wel opvalt aan hockey is dat ze allemaal denken dat ze door een speler heen kunnen (slaan).
Ik had die regel ff niet mee gekregen, dat was wel even eenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut, nog sneller dan het al was
Kan beter knallen (hoog) waardoor je een gevaarlijke rebound krijgt en dus een corner. Al dat afspelen in een kleine ruimt heeft helemaal geen zin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef marcodej het volgende:
Speel dan af. Wat me wel opvalt aan hockey is dat ze allemaal denken dat ze door een speler heen kunnen (slaan).
Ik ook jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had die regel ff niet mee gekregen, dat was wel even eenmomentje de eerste keer.
Kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met tot nu toe bedoel je vanaf 2004 ofzo toch he?
Die komen niet, bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef Guard het volgende:
goeie oefening voor de eliminatierondes, mocht het op strafballen aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |