Ik gebruik gewoon de users van het systeem zelf. Maar buiten mezelf zijn het toch maar 2 of 3 mensen die erop kunnen inloggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Wat voor hulpmiddel gebruik je om makkelijk gebruikers en FTP settings (bijv!) aan te maken? Ik vind vooral die gebruikers en maprechten zo'n gekloot. Verder rotsvast als server idd.
Windows XP belde, ze wil haar GUI terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef zyntex het volgende:
Unity is echt slecht
Lang leven linux mint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Windows XP belde, ze wil haar GUI terug.Die hoef je niet te gebruiken. Gnome classic panel werkt prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, uiteraard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Drommelsch85 het volgende:
Maar verder alles dus met de CLI, denk ik.
Mwah... ziet er ook niet super uit. Maar ach, ieder z'n eigen ding.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die hoef je niet te gebruiken. Gnome classic panel werkt prima.
Maar waarom is het zo verdomde moeilijk om gewoon iets te maken wat er standaard goed uit ziet en werkt?quote:
Ook de nieuwe standaard GUI van Debian trouwens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:02 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig XFCE. Briljante GUI! Vooral lekker minimalistisch.
Ow? Das raar ik kreeg onlangs nog Gnome 2 te zien...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook de nieuwe standaard GUI van Debian trouwens.
Vanaf 7.0 is het Xfce standaard ipv Gnome.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ow? Das raar ik kreeg onlangs nog Gnome 2 te zien...
Dan is dat jouw probleem. Ga maar lekker terug naar Windowsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
ik snap er alleen geen ene reet van en ik wil het ook eigenlijk niet snappen.
Ik gebruik 6, dat verklaard het. Ze zijn eindelijk verstandig geworden bij Debian. Gnome is zo bloated.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vanaf 7.0 is het Xfce standaard ipv Gnome.
Moest hieraan denken, en dan nog ziet een oude versie van OSX er beter uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef nietzman het volgende:
Ohja, ik moest even huilen toen ik de screenshot bij de pressrelease zag van de nieuwe KDE.
[ afbeelding ]
WTF KDE.. Leuk om te zien dat ze visueel inmiddels de jaren negentig binnen zijn.
Je moet de charme er van in zien: Je kunt alles aanpassen naar je eigen smaak en stijl.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Sowieso is die hele linux UI / xWindow nooit consistent qua look en feel. Fijn hè, keuzes.
Feit is dat niemand daarop zit te wachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Je moet de charme er van in zien: Je kunt alles aanpassen naar je eigen smaak en stijl.
Dat is wel een hele simpele conclusie. Helaas is het wel de waarheid...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Feit is dat niemand daarop zit te wachten.
Pantherquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Moest hieraan denken, en dan nog ziet een oude versie van OSX er beter uit. [ afbeelding ]
Sowieso is die hele linux UI / xWindow nooit consistent qua look en feel. Fijn hè, keuzes.
Dat ziet er geweldig mooi uit, ja. Alleen jammer dat de standaard gebruiker hier gewoon niets vanaf weet en het waarschijnlijk erg moeilijk zal zijn om dit resultaat te bekomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
De 1% boeit het niet hoe hun Linux UI eruit ziet, voor de 99% waar zo'n ietwat opgedofte KDE voor is bedoeld mist het gewoon de boot.
Zit je dan met je kleine, lelijke fonts en het instellingenmenu wat er weer compleet anders uit ziet dan dit front-end achtige menu. Screenshots van Gnome 3, trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad niet slecht uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:11 schreef deNeger het volgende:
moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van Unity
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker clean en simpel.. het lijkt alsof de goede elementen van windows en mac hebben samengevoegd.. het is nog niet zo volwassen als win7 of macos, maar het komt zeker in de buurt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |