273,15 K = 0 °Cquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Omdat elke regel een uitzondering heeft.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel ontkracht.
Dat is een feit, geen regel. Niet elk feit heeft een uitzondering dan is het geen feit meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
273,15 K = 0 °C
Maar volgens jou niet altijd?
Feit of regel, beide zelfde verhaal. Je kunt niet iets bevestigen door een uitzondering te vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is een feit, geen regel. Niet elk feit heeft een uitzondering dan is het geen feit meer.
Feit en regel zijn niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Feit of regel, beide zelfde verhaal. Je kunt niet iets bevestigen door een uitzondering te vinden.
Zeg ik dat dan MeneerLogica?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Feit en regel zijn niet hetzelfde.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan MeneerLogica?
Gebruik je naam/ondertitel/signature wat meer zou ik zeggen.
Een appel is geen peer, toch groeien ze allebei aan een boom en is het fruit.
Dus volgens jou: zodra een regel geen uitzondering meer heeft, is het geen regel meer? Volgens mij draai de zaken nu om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Zonder de uitzondering zou de regel niet bestaan, want de regel is dan een feit en geen regel meer, of zie ik dat verkeerd?
Waarom doe je nou opeens zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan MeneerLogica?
Gebruik je naam/ondertitel/signature wat meer zou ik zeggen.
Een appel is geen peer, toch groeien ze allebei aan een boom en is het fruit.
Waarom zou een regel een uitzondering moeten hebben om bestaansrecht te hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Zonder de uitzondering zou de regel niet bestaan, want de regel is dan een feit en geen regel meer, of zie ik dat verkeerd?
Als een regel geen uitzondering heeft word het bestempelt als een feit omdat het standaard dezelfde reacties/acties heeft. Zo interpreteer ik het tenminste. Maar ik speculaar ook maar meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus volgens jou: zodra een regel geen uitzondering meer heeft, is het geen regel meer? Volgens mij draai de zaken nu om.
Omdat het anders een feit isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou een regel een uitzondering moeten hebben om bestaansrecht te hebben?
Het is een regel dat een zin eindigt met een leesteken. Maar volgens jou is dat een feit dus?quote:
Tenzij het een interval is tussen een langere zin dan word er een komma gebruikt. Uitzondering die de regel bevestigdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een regel dat een zin eindigt met een leesteken. Maar volgens jou is dat een feit dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |