SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
quote:
quote:
Wat is dit voor vraag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef samthegreat5 het volgende:
The Pacific al gezien Thaboel, en Generation Kill?
Jupquote:
Jij heb ze nog niet gezien?quote:
Nee, jawel. Ik bedoel: eens kijken of ik nog wat voor jou kan vindenquote:
Alleen Hanna nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Das Boot, Platoon, A Bridge Too Far, The Great Escape, Traitor, Hanna, 9th Company, Idi i Smotri, Talvistota ?
Armadilloquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Das Boot, Platoon, A Bridge Too Far, The Great Escape, Traitor, Hanna, 9th Company, Idi i Smotri, Talvistota ?
Al. Dat kleine ventje is engquote:
Hanna is wel een goede filmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen Hanna nog
9th compagny is die russische bende toch?
Zit War Torn te kijken. Nog geen 12minuten bezig maar nu al best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hanna is wel een goede film.
En 9th Company is inderdaad die russische compagnie in Afghanistan. Was Idi i Smotri en Talvisota wat?
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit War Torn te kijken. Nog geen 12minuten bezig maar nu al best indrukwekkend.
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?
Daar was ik ook best stil door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?
I take that as a no.quote:
Beiden moet je ook echt een ziens. Net als War Torn, of zoals Thaboel zei Focking Hell.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |