Is jouw apple icoontje niet verlicht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef Snowbells het volgende:
Was mijn apple icoontje maar verlicht.
MacBook heh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef Snowbells het volgende:
Was mijn apple icoontje maar verlicht.
Pourquoi?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen om deze reactie.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ik in mijn snack moet stikken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij zit er zo'n gozer in de klas die geen Apple kan betalen. Had hij het Apple logo uitgeprint en op z'n laptop geplakt.
Ik moest ook erg hard lachen
haha de treurnis van zo’n individu in de mensheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef Dimens het volgende:
Laatst zo'n discussie met iemand. "Bij Apple zijn ze echt dom. Ze hadden beter stroom kunnen besparen door dat achterlijke logo van ze niet op te laten lichten. Maar bij Apple moet je er zonodig stoer mee doen dus heb je dat bij Apple."
Ik moest lachen.
zit er alleen omdat het licht van je scherm ook door het appeltje heen kan schijnen. Je kan ook het scherm uit doen en met een lamp door het appeltje heen schijnen en het Apple logo op je scherm zien.quote:
Maar nog geen zo goed als de MacBook Air.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nieuwe ultra books zijn wel uber geil hoor.
Omdat? Acer kost weinig vergeleken met andere merken.quote:
Wow wat. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
zit er alleen omdat het licht van je scherm ook door het appeltje heen kan schijnen. Je kan ook het scherm uit doen en met een lamp door het appeltje heen schijnen en het Apple logo op je scherm zien.
Sneuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij zit er zo'n gozer in de klas die geen Apple kan betalen. Had hij het Apple logo uitgeprint en op z'n laptop geplakt.
asus doet wel oké, maar dat is omdat ze ergens iets weg hebben van de mba. toch zou ik te veel zaken missenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nieuwe ultra books zijn wel uber geil hoor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik een meisje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |