Ik weet welkequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wou een kutopmerking maken maar ik weet even niet welke dus ik kom er later op terug.
Geil is dat uiterlijk wel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel zo. Alleen al het uiterlijk van een Mac(book)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wou een kutopmerking maken maar ik weet even niet welke dus ik kom er later op terug.
ohquote:
ik praat vanuit ervaring met discussies over het succes van apple en marketing. was niet naar jou bedoeld maar een algemene waarnemingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je laat het wel klinken alsof ik negatief praat want je hebt het alleen over goede producten. Daarnaast wat mij de grootste ergernis lijkt die voorkomt is dat als je Mac kapot gaat het ontzettend duur is om te repareren.
Ik sloopte mijn acer, nu nooit meer acerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb mijn laptop nooit kapot gemaakt, alleen op de een of andere manier mijn windows zitten slopen dat hij niet meer aan wilde?
Zijn wij een keer aardigquote:
Sowieso acerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik sloopte mijn acer, nu nooit meer acer
Opzich is er niks mis met acers, alleen de bouw van een laptop van acer zit nogal klungelig in elkaar.quote:
Bij mij zit er zo'n gozer in de klas die geen Apple kan betalen. Had hij het Apple logo uitgeprint en op z'n laptop geplakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef Dimens het volgende:
Laatst zo'n discussie met iemand. "Bij Apple zijn ze echt dom. Ze hadden beter stroom kunnen besparen door dat achterlijke logo van ze niet op te laten lichten. Maar bij Apple moet je er zonodig stoer mee doen dus heb je dat bij Apple."
Ik moest lachen.
Ik moest een beetje huilen om deze reactie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Opzich is er niks mis met acers, alleen de bouw van een laptop van acer zit nogal klungelig in elkaar.
Mijn vader heeft een acer pc van 5 jaar oud en die doet het nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |