In mijn ogen toch echt wel. Geen ultrabook die beter is dan de MacBook Air.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zijn niet persé slecht, ook niet beter dan andere opties. Wel veel duurder.
Subjectief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
In mijn ogen toch echt wel. Geen ultrabook die beter is dan de MacBook Air.
Dus kocht je Salora?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het boeide me niet of het LED of LCD was, ik wou gewoon een kleine TV die ik op mijn bureau kon zetten en waar ik een spelletje op kon spelen in HD
Ik zeg toch ook niet dat het slechte producten zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:15 schreef n8n het volgende:
[..]
vaak denkt men alleen aan reclame bij marketing, goede producten zijn ook marketing maar ook nog steeds gewoon goede producten
Hij mag z'n tijd nemen.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het slechte producten zijn?
Is wel zo. Alleen al het uiterlijk van een Mac(book)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is toch echt geen ultrabook beter dan de MacBook Air.
zulke discussie zijn nuttelozer dan een anus op je elleboogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is toch echt geen ultrabook beter dan de MacBook Air.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef n8n het volgende:
[..]
zulke discussie zijn nuttelozer dan een anus op je elleboog
Je laat het wel klinken alsof ik negatief praat want je hebt het alleen over goede producten. Daarnaast wat mij de grootste ergernis lijkt die voorkomt is dat als je Mac kapot gaat het ontzettend duur is om te repareren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |