Zal ik even gaan kijken dan wat voor'n paneel ik heb danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kan ook 96kbps nummers van Youtube downloaden. Kun je ook horen maar kwaliteit is anders.
LCDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik even gaan kijken dan wat voor'n paneel ik heb dan
Zo'n bazige snorrebaard jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch wel het belangrijkste, samen met een baard laten groeien en overal met rode stip rondlopen.
Dus is de marketing nog steeds geniaal. Daarnaast is het geen verassing dat Apple elektronica maakt waarmee de gemiddelde mens vooruit mee kan en niet moeilijk hoeft te doen, daarom is Apple succesvol. Geen poespas enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:11 schreef n8n het volgende:
[..]
eigenlijk wel, de marketing die belangrijker is dan reclame zijn ervaringen van klanten. Aangezien ze dat op orde hebben komt de rest vanzelf
Nogal logisch als Apple gewoon goede producten maakt waar toch wel bijna elke klant ontzettend tevreden mee is.quote:
Bij Monopoly staat dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
Snorrenstaat alleen bij sommige mensen.
Mijnes is niet goed zichtbaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
Heb je nooit die keynotes bekeken? Ik heb er veel gezien en ze zijn allemaal zo geniaal in elkaar gezet, psychologie op hoog niveau.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is het ja. Ze maken weinig raclame en toch verkopen ze ontzettend goed.
Ze zijn niet persé slecht, ook niet beter dan andere opties. Wel veel duurder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nogal logisch als Apple gewoon goede producten maakt waar toch wel bijna elke klant ontzettend tevreden mee is.
kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
Dat zei ik toch. Al die televisies die adverteren met LED zijn LCD. Is puur marketing en het verkoopt goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)7fhdvx.html#tab:info
Inderdaad LCD
Keynotes zijn geen reclame.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nooit die keynotes bekeken? Ik heb er veel gezien en ze zijn allemaal zo geniaal in elkaar gezet, psychologie op hoog niveau.
Het boeide me niet of het LED of LCD was, ik wou gewoon een kleine TV die ik op mijn bureau kon zetten en waar ik een spelletje op kon spelen in HDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. Al die televisies die adverteren met LED zijn LCD. Is puur marketing en het verkoopt goed.
Groeit wel weer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben inmiddels weer snor en baardloos.
vaak denkt men alleen aan reclame bij marketing, goede producten zijn ook marketing maar ook nog steeds gewoon goede productenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nooit die keynotes bekeken? Ik heb er veel gezien en ze zijn allemaal zo geniaal in elkaar gezet, psychologie op hoog niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |