Weetikveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je paneel bestaat uit allemaal Light Emitting Diodes?
"Ik wil controlen hebben over mijn telefoon en niet een gesloten systeem hebben zoals de iPhone."quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:07 schreef n8n het volgende:
android is wat windows XP voor computers was maar toch zweert iedereen erbij. Pas na een paar jaar wordt het een beetje wat, vol troep en infecties maar ook goedkoop dus iedereen wilt het omdat het zo goed te customizen is wat vervolgens bijna geen hond doet
yeah
en vervolgens alleen maar bellen en sms'enquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Ik wil controlen hebben over mijn telefoon en niet een gesloten systeem hebben zoals de iPhone."
Ja. Marketing. Alleen de achtergrondverlichting is LED maar je paneel is nog steeds LCD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weetikveel![]()
Stond op de doos dat hij LED was en ik hoef er alleen maar mee te gamen
doorventileren ja, ligt er ook aan wat voor verf allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Snowbells het volgende:
24 uurja vast. Ik nies me nog steeds een ongeluk als ik in mijn kamer lig
Vervolgens doen ze niets met dat "open" systeem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en vervolgens alleen maar bellen en sms'en![]()
Kan best, als ik maar kan gamen en de kwaliteit is ook gewoon primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Marketing. Alleen de achtergrondverlichting is LED maar je paneel is nog steeds LCD.
De meest geniale marketing is nog steeds die van Apple.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Marketing. Alleen de achtergrondverlichting is LED maar je paneel is nog steeds LCD.
gratis malware downloadenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vervolgens doen ze niets met dat "open" systeem.
Vertel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De meest geniale marketing is nog steeds die van Apple.
Fanboys.quote:
echt hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vervolgens doen ze niets met dat "open" systeem.
Je kan ook 96kbps nummers van Youtube downloaden. Kun je ook horen maar kwaliteit is anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan best, als ik maar kan gamen en de kwaliteit is ook gewoon prima
eigenlijk wel, de marketing die belangrijker is dan reclame zijn ervaringen van klanten. Aangezien ze dat op orde hebben komt de rest vanzelfquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De meest geniale marketing is nog steeds die van Apple.
Slaaptijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |