Dankjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die haten op wp
wp is een baas
omdat hij hier altijd is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die haten op wp
wp is een baas
Ik heb vrienden die me dat niet gunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef n8n het volgende:
[..]
je had ook iemand je die app cadeau kunnen laten doen
Indeed, een dikke baas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die haten op wp
wp is een baas
Nee. Het is LCD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:01 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens weet dat ik gewoon een grapje maak
Wat doet jou denken dat FOK!kers jou gaan proberen op te sporen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gewoon, FOK! users. Ik weet niet wat het is.
malware overalquote:
quote:
Altijd handig om te kennen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met Hindi leren morgen.
Click&buyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef Snowbells het volgende:
Kan niet quoten dus maar zo
Dimens ik ken jou niet in het echt en tegen die ander wiens naam ik ben vergeten, ik moest voor whatsapp een 25 euro itunes kaart kopen omdat 15 euro uitverkocht was en ik geen andere betaalmogelijkheden heb_
die android store is echt een puinhoopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:04 schreef n8n het volgende:
[..]
malware overal
desinteresse door developers > baggerapps
tof man
Omdat het meerdere malen is gebeurd bij mij, vandaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat FOK!kers jou gaan proberen op te sporen?
Virussen is alleen als je zo dom bent het te gaan downloaden. Hoe je het vindt is subjectief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |